Har fått GRAPHITE bebbar!!!
När jag para Sindy med Thunder så var mitt enda mål (färgmässigt) att få blått. Självklart ligger tyngdpunkten på temprametet och hälsan.
I alla fall så fick Sindy 13 bebisar och det visa sig bli en riktigt underbar regnbågskull.
Förutom sm, mi , lavender, ba så blev det även (som det ser ut (Graphite)
Bebisarna är mörkare än på korten och dom är ännu så små att den riktiga pälsen inte kommit än.

Ojoj vilken regnbågskull lilla Sindy fick! *småstolt* :) Syrran Berit hälsar! :)
grattis:D vilka underbart fina bebbar^^ *åh vad jag vill ha råttor nu.. saaaaaaknar*
Min blogg: SweGizmo.se

så fina! Det är så kul att få regnbågskullar :-)
Aw vilka fina ^^, Kul att se så många olika färger i samma kull :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Ja detta blev verkligen en glad överraskning.
Fick även rex samt slät. Dumbo och toppörat, va mer kan man begära liksom
herregud… det är bebisar överallt! Jag klättrar på väggar snart!!!!

aw 
Dom va hur söta som helst.. Vilka färger <3
^_^ / Martiina
Vilka underbara bebisar! Vill haaaaaa, hoppas för din skull att det är graphite, den färgen är ju bra ovanlig :)
Älskar regnbågskullar… :)
Grattis till de fina bebbarna! Spännande kull!
Åh, så fina. Vill också ha fler råttor *suck* till sommarn kanske :) Tråkigt att inte ha tid att föda upp, lyckans er att få ha bebbar hemma :3
Spännande och se om det är graphite!
Ge mer än du förväntar dig att få.

Vad roligt, Mia! Grattis! :D
Älskar mina stora små vänner..
grattis:) gud vilka fina ungar:) nu blev man verkligen bäbissugen
kommer det nya bilder snart? Så vi får se hur färgerna och ungarna utvecklas? Vill se! :)

#15 Japp snart så. Dom är i underbara popcorn ålder och bara studsar.
Skoj, vad är det för stamtavla på dem? Varifrån har du fått Graphiteanlaget? Något nytt?

# 17 Dom härstammar från dina och fd Råtz linjer. Som det ser ut nu kan dom vara mörkt mörkt blue? Men jag är inte riktigt säker.
Bilder kommer snart.
Vad söta, du fick nästan allt i ett där =D Grattis till snyggingarna