Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1209 ggr
[Frida1761]
0

Söker Råttor!!!!!!!

Hej, Jag heter Frida och är 14 år. Jag har haft två råttor förut och den ena dog av ålderdom och den andra hade svåra andningsbesvär och fick avlivas det här hände efterssom jag köpt ifrån en mycket oseriöst djuraffär och vill nu köpa friska glada söta råttor efterssom jag saknar dom enormt mycket.  Har mycket tid och kärlek att ge dem och så får de springa lösa då och då. Och så har jag ju haft råttor och en hel del andra djur sedan tidigare så kan en del om dem. :)

Vill gärna ha fyra st honor med bur med ett pris under 900 kr. (Behöver inte vara 4st men helst)

Jag finns i Norrtälje men kan åka till Täby för att hämta dom.

Intresserad? Tveka inte att höra av dig.   Glad

//Mvh Frida

zickan
0

Flesta seriösa uppfödare tar 250-300:- st. Och en bur som så många skulle behöva brukar sällan gå under 500:-. Sedan ska de ju ha tbh och mat med.

Kanske börja med att köpa en bur?. Sedan leta runt och ställa dig på kö till någon uppfödare.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Bim
0

Råtthjälpen. Glöm aldrig råtthlälpen! :D

zickan
0

Haha.. pinsamt nog gjorde jag just det :-P *rodnar*

zickan
0

Finns två hanar på ratthjalpen.se som kommer med stor bur.

Bim
0

Haha, du är väl ganska arrangerad i råtthjälpen också va? :P

[Frida1761]
0

Nej är inte intresserad av hanar som det står i min annons.  Har kollat där inne men fanns ingen i närheten av sthlm och honorna var skygga. vill ha friska råttor den här gången. :)      Men tack för tipset ska börja kolla runt på en bur nu.. Men söker fortfarande 4 honor.

zickan
0

Finns två tjejer här. Syster yster och lillstrumpan. Bara västerås. Kan komma till sthlm på torsdag. LIgger på rh hemsida

[Frida1761]
0

Tack men västerås är alldeles för långt borta ifrån mig. Åker längst till Täby står också i mitt inlägg..

zickan
0

Haha. Läs mitt inlägg mer noga tack. Kan citera mig själv med "Kan komma till sthlm på torsdag"

Transport mellan vås och sthlm är väldigt lätt att lösa.

[Frida1761]
0

Oj förlåt mig var lite klumpig där hehe.. Skäms   

Hur löser man transporten mellan Västerås och Sthlm då? vill inte gå in på transport iFokus fick vänta två veckor extra och betala 200 kr extra när jag skulle hämta mina möss..Obestämd

Tack för tipset om  Sötnosarna men letar gärna vidare lite till efter något närmare och lättare att lösa. Men jag är intresserad.Skrattande

helst vill jag ha fyra råttor men kan ta emot 3 eller 2 st också.

zickan
0

På torsdag kommer nicciz mest troligen åka hit och hjälpa mig tapetsera om. Så med tåg skulle jag tro. Om inte är jag fri tis/ons och fred. Kan åka till sthlm och lämna av på centralen.

wintermynta
0

Hör med Ladugårdens. Hon finns nära dig och du hittar hennes uppgifter på: www.rattsallskapet.se

[Frida1761]
0

OK. Vi får se hur det blir.  Men är helst intresserad av flera råttor men om jag inte hittar några är jag intresserad.

[Frida1761]
0

#12 tack så mycket :D

Addilo
0

Kan vara svårt att få 4 st råttbebisar på samma gång nu på studs tyvärr :) Man kan få vänta om man vill ha något seriöst! Det beror på hur man prioriterar..

[Frida1761]
0

#15 Jo precis.  Men de behöver inte vara bebisar :)    Men jag har inte bråttom.

Jag kan även åka till Uppsala och Hallstavik

Addilo
0

Lycka till iaf! Du kommer säkert hitta några jättefina råttisar :)