Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 522 ggr
elvissspringsteen1
0

Äldre hane sökes fort!

Min ena hane blev ensam idag:( och jag letar en ny hane nu som är minst 1år gammal. Det ska i så fall gå att få prova om dom trivs tillsammans först. Färg osv spelar ingen roll. Bara den är snäll och trivs med Lukas. Jag bor i Borlänge.

spikeodumbo
0

Det kan vara svårt att få två större hanar att passa ihop. vore bättre att satsa på en yngre. hellt enkelt varför inte sattsa på två nya ungar som sällskap åt gammel råttan:)

elvissspringsteen1
0

tycker inte buren är stor nog:S en kaninbur som är 1m lång… jag har provat med en bebis ja har hemma å hqan reagerar precis lika på den som en annan vuxen. det går inte. inte i buren men utanför. och jag har städat allt å dom har träffats utanför å alla konstens regler men de går bara inte. går bra ett tag sen ryker han ihop med den andra oavsett ålder.

spikeodumbo
0

Oki, hur då rycker ihop? är det bara lite små gnab eller är det så att biter så att det blir blod. men om du inte tycker du har stor bur nog. varför skaffar du inte en större:)

elvissspringsteen1
0

nej alltså  den lillakillen är en nakenfis, och han hade sår över hela kroppen på morgonen. Har inte råd med större nu.

elvissspringsteen1
0

han hugger även mig nu sen han blev utan sin bror.

spikeodumbo
0

kan blivit så att han blivit stresad när hans bror dog. å då kan han blivit så att det slagit runt.. man kan prova å kastrera men eftersom han är så pass äldre så kannse det är bättre å låta han somna in.

elvissspringsteen1
0

nej han bor ensam, det går jättebra. sen är han ute med alla andra råttorna på dagarna sen när jag tar ut alla.

spikeodumbo
0

oki:) då är han lite som min pojk:) buren det är hans. tillåter inget nytt men utanför hur gullig som hellst=)

elvissspringsteen1
0

ja precis:) så jag tror det är bäst för honom att ha det så:) han verkar stortrivas med det:)