Rida på min hand..!!
Har tre herrar som som är födda den 26 Juni -09 alltså på sin åttånde månad. Dessa herrar har helt oloka personligheter, en av dem den jag döpt till Toker vågade sig upp på min axel så jag tog med han till data skrivbordet, dessa gossar har inte vågat sig med då de kommit på axelan, å jag har heller inte tvingat dem utan låtit dem ta det i sin takt, mycket trevliga å pussiga killar så länge vi är i närheten av tryggheter BUREN.. Men så till denne modige Toker, då jag har gjort en liten myshörna i nedersta hyllan på data skrivbordet just för mina råttor (har fyra) så efter mången försök vågade han sig åxå dit, å kolla har åxå där en liten skål till dem med mussli å lite nötter, han kika runt tos sig en smak bit, sätter sig till rätta på täcket jag har där å rätt som det va så flög han på min hand hade den på musen, jag satt å spela och började rida, jag blev full i skratt å lätt chockad men föste bort han bestämt, detta upprepade han ett fler tal gånger å jag föste bort han sedan satt jag berädd då han skulle på igen å fya med pekfingret som jag gjort då de någon gång försökt att bita/naffsa å då sluta han helt.
Vad är detta för ett beteende?? Dominas eller ficka han bara en knäpp????
Någon som uppleft något liknande???
Eller e de bara för att han e smått tokig alltså på ett roligt/galet sätt det är han personlighet där av namnet Thoker… han har alltid varit pajjasen av dessa tre bröder…
Den mörka på bilden är Thok då de nyligen hade kommit hem.. Den lille Grå är Blygher…. Den som fattas är Thrötter ja ni kan ju gissa vad han gör, å där av inte är med på fotot… :)

*putt*