(S) Råttsele
Köpte denna sele när jag skaffade mina tjejer, men då den är för stor säljer jag den. Det är en sele från "Kleinter-Garnitur", Trixie. Kopplet är 1,20m och elastiskt. Den passar troligtvis till väldigt stora och kraftiga tjejer, eller normalstora-stora hanar. (Kan även passa till små marsvin enligt vad som står på kartongen)
Priset kan diskuteras! Den finns att hämtas i Vilhelmina, Västerbotten men kan även skickas med post till hela landet(dock står köparen för frakt.) Kan även leverera den till Umeå utan kostnad.
Om ni vill nå mig, skriv i tråden, PM eller Eminametovski.hundar@hotmail.com

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
*PUTT*
Somsagt så kan priset diskuteras, men jag hade tänkt ca 40:- eller nåt runt det :)
Har en sådan med, jag tycker det är jätte svår att sätta på råttorna. kanske växer till sig mera till sommaren och ryms?
#2 Mina äldsta är ca 10 mån, tror inte dom växer så mycket mer :) Tycker inte den är svår att få på, däremot eftersom den är för stor kommer dom ur den hur lätt som helst, eller ja den är väl egentligen för lång för dom också, den passar runt magen, men doms huvuden är för små och sen är doms kroppar för korta. Men jag har troligtvis hittat en köpare, annars får den ligga här tills jag skaffar hanar eller marsvins bebbar/ungdjur(det kommer dröja, om jag ens skaffar igen under livet men aja x))

#3 råttor växer hela livet:P
Alltså…är det bara jag som tycker den ser jätterolig ut? På bilden på paketet ser det ut som en tvångströja, men när du håller den i handen ser det ut som en sånt mobilfodral :D
#4 Det vet jag, Men jag vet också att dom inte kommer växa i den, jag vet ju själv hur stor den är och hur stor dom kommer bli. Har ju haft råttor förr, och dom blev inte så stora så dom skulle kunna ha den. Och då var ena förra honan större än dom jag har nu. Sen så vill jag bara inte ha kvar den, även om dom skulle kunna växa i den, håller på göra en egen sele som jag hälldre använder.

oki:)
#7 Japp :)