söker råttjejer i lund/malmö! :D
Hejsan allihopa! :D
Jag söker två råttflickor som utökning i min lilla flock, färg och teckning är inte så viktigt.
Helst unga men om det är någon äldre hona som behöver ett nytt hem så tar jag gärna emot henne.
Och om det är en dumbo så är det ett litet plus i kanten för min del ;) men det är absolut inget krav.
Fråga mig om det är något ni undrar!
Jag skickar min mail till er om det blir aktuellt att köpslå med er!
Tack och hej! och Stora kramar till alla!! 
en tjej i hässleholm har massa bebisar till salu, (inte stoneheavens), har hennes kontaktuppgifter om du är intresserad, dock inte dumbos men fina färger i cinnamon och hoodeds..=)
Hej .
Bor i Tranås .
Min råtta förlorade sin kompis nyligen . Hon är en dumbo . Hon är vit/grå . Hon behöver en god vän och bra skötare och en god hem .
Buren följer inte med men skål , mat och boet följer med . Buren kan du köpa på en bra webbbutik . Du kan skaffa en råtta till henne . Hon är 1 år .
Jag säljer henne för 300 kr , pengar är inte viktigast utan att hon får ett bra hem och god skötare .
Mvh
#2 åh, det hade varit perfekt! jag har tre råttor redan och en stor bur, så det är inget problem.
Dock ligger Tranås alldeles för långt bort :( Om du kan ta dig till hässleholm så hade jag gärna köpt henne.
#1 låter bra, får fundera lite ^^

Du kan kontakta mig om du är intresserad. Jag har en räddningskull just nu samt att jag själv har en planerad kull på väg, Jag finns i Klippan, tre mil utanför Helsingborg.
Men vill gärna veta mer om dig, mejla mig på hackerfreerats@live.se så kan vi prata mer där. =)
www.absinthrats.webs.com är min hemsida om du vill läsa mer om mig, annars är du välkommen att fråga mig om du undrar över något. =)
#5 Jag har redan hittat två små som ska få flytta in hos mig, tack ändå! Om du fortfarande vill snacka så finns jag ^^
Btw är det någon som vet hur man tar bort inlägget? :S
Kram allihopa!
Går inte att ta bort (själv), men ber du admin snällt kan de låsa eller ta bort :)
Grattis till råttorna, hoppas vi får se bilder sen!
Okej, får testa det då ;)
Det blev två uppavlade små dumboflickor, med stamtavla och noga utvalda föräldrar. Jag är jättenöjd och ska lägga in bilder så fort jag fått hem dem och de är lite mer vana vid miljön. ^^