Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1010 ggr
zyrsan
0

R8Utbildning i Skåne

Friskkontroll- (Råttans hälsa)? samt? Domarsekreterarutbildning Lördagen den 6/2 2010 (dagen innan utställning)

Praktisk- Teoretisk utbildningsdag. Två kurser

SRS Friskkontrollutbildning Vill du lära dig mer om råttors hälsa? Vill du veta hur man själv undersöker sin råtta? Då är du välkommen på SRS Friskkontrollutbildning?
Tid: 11.00-13.00?
Föreläsare: Gail Adam

SRS Domarsekreterarutbildning Vill du lära dig mer SRS bedömningskriterier? Funderar du på att utbilda dig till domare? Vill du hjälpa till som funktionär på en utbildning? Då är detta kursen för dig!?
Tid: 13.45 – 16.00?
Föreläsare: Potku Holmstedt

Plats: Studiefrämjandet, Järnvägsgatan 41, **HELSINGBORG
**Pris: 75kr inkl. fika (vid anmälan till båda utbildningarna 120kr totalt)?Kursavgiften betalas in på: Pg 490 34 84-6 (SRS).?Ange på avin: Namn, adress och personnummer (10 siffror) samt vilken utbildning det gäller.

Anmälan: Senast 29/1 2010 till zyrsan@hotmail.com

Mer info på SRS hemsida www.rattsallskapet.se

chade
0

ååh, det låter spännande o:

Små stjärnor lyser också i mörkret.

SweGizmo
0

Detta kommer inte dyka upp i GBG senare??

Min blogg: SweGizmo.se

zyrsan
0

Om folk engagerar sig och fixar så kanske det gör…? :) Kolla med din lokala aktivitetskommitté!

Zolah
0

varför finns det inte sånt här i norr? jag skulle komma på en gång

zyrsan
0

Arrangera det så får du komma.Flört Det var en av anledningarna till att jag tog tag i det. JAG ville gå en sådan utbildning…Glad

Se om det finns folk som vill engagera sig.. Är man tillräckligt många så kan man ju också fixa utställning..Glad

Jag passade på att lägga utbildning och utställning dagen efter varandra eftersom jag använder mig av utställningsdomarna på utbildningen…

Zolah
0

hur arrangerar man sånt igentligen? * kan nada*

Allamej
0

Du snackar antingen med mig eller Sockerråttan :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cis-j
0

Jag önskar också att det skulle hända lite fler sådana händelser någonstans i västra götaland. Jag har  nästintill aldrig möjlighet att varken åka till stockholm eller skåne, så mer till gbg! :)

zyrsan
0

#6 (finns det en aktivitetskommitté kontaktar du dem) Men det som behövs är att du letar reda på en lokal, försöker få den billigt och/eller räknar ut vilka intäkter du behöver för att täcka det + fika + ev. resa för kursledare.

Du hör av dig till HR i tid, annonserar på nätforum samt i djuraffärer/på stan.

#8 saker händer inte av sig själv ;) Ta initiativ och/eller visa intresse till aktivitetskommittén.

LYCKA TILL! :D

Lole
0

Intressant!

Krävs medlemskap i SRS eller något sånt?

zyrsan
0

I detta fallet anordnas det i SRS regi, och då är det också medlemskap som gäller. (budgeten gäller både utbildning på lördagen och utställning på söndagen). 
Medlemskap kostar 200kr, då får du medlemstidningen Husråttan (6?) gånger per år. Förhoppningsvis (lite beroende på folks engagemang) blir det lite happenings här i skåneland framöver.
(Dock krävs det inte medlemskap för att besöka utställningen på söndagen)

Välkommen! :D

zyrsan
0

*putt*  Några dagar kvar till sista anmälningsdag.. :)