Vem sprider skiten?
Just nu är jag arg så jag kokar! Fy fan för människor och deras skitsnack!
Detta har jag fått höra om mig själv och min uppfödning på kort tid nu:
Jag vädrar ihjäl mina råttor
Jag matar ihjäl mina råttor
Jag är ett psykfall
Hugo var gravt överviktig och äckligt fet (Men ifråga avlar på Hugos avkomma!!!!!)
Folk får snacka vilken jävla skit dom vill om mig, men att trampa på Hugo är att trampa för långt. Hugo var mitt allt, jag fattar inte hur människor kan vara så äckligt manipulativa och falska och sprida runt en massa skitsnack för att själva glänsa. Känslokall vill jag kalla det!
Personen som håller på att sprida runt denna skiten kan ju vara så jäkla vänlig att ta klivet fram och erkänna detta. Annars är den personen ytterst jävla feg. Sprida runt massa skit, samtidigt som personen leker snäll mot mig när personen ifråga pratar med mig annars.
Nä nu fan får det räcka, ångrar att jag någonsin fick kontakt med denna människan och ångrar att jag någonsin placerat mina råttor hos denna människan. Att få skit för att ställa upp och dessutom inte fått mina pengar som personen är skyldig mig. Nätack!
Jag är så äckligt leds på hela råttägarementaliteten så det söker mig. Hur i helvete tänker folk, jag kommer få en så stor varning för detta inlägget men det bryr jag min inte ett jävla dugg om. Har ni granskat er själva innan ni sprider runt skiten om någon annan?
Personer som leker snälla och goa och sen i nästa sekund sätter de kniven i ryggen på en? Jag gick från en ***** till en annan.. jag bara älskar människor just nu, de är så pålitliga och omtänksamma, hoppas ni förstår sarkasm!
Tycker det är på tiden att folk skärper sig och sköter sitt eget, sluta trycka ner andra för att glänsa själva, det är så lågt och ruttet som det bara går. DUBBELMORAL säger jag bara, det är det mycket av bland oss.
För helvete lär er tänka efter både en och två gånger innan ni öppnar käften. Speciellt en person.. sjukt besviken på denna personen, sjönkt enormt i mina ögon, kan inte bli mindre värd just nu för mig.
KOM ALDRIG OCH SPELA SNÄLL OCH GO MOT MIG IGEN!
Så nu väntar jag på min varning, dock kan inlägget inte avslöja vem det är jag pratar om.
Jag är så sjukt besviken och sårad, vart fan är nöjet i råttor när man bara får skit för att man håller liv i sin hobby?
Vila i frid Hugo, högt älskad och enormt saknad!
Verkar vara så mycket överlag nu i alla trådar tycker jag. som om folk inte hade bättre för sig än att hetsa med högafflar.
Även om det kanske är ett väldigt argt medelande. Hur igenom tänkt vet jag ju inte för jag äger inte dina skor så att säga. Men jag tycker ändå att det finns saker i det medelandet att ta till sig.
Det sitter ju folk bakom skärmen trotts allt och alla är ju inte alltid över 16 och ens det. Vilket kanske man bör tänka på mellan varven.
Tänker mest på de gånger folk kommer och ber om hjälp och kanske inte alltid får den i första taget utan en högaffel uppkörd i ansiktet istället. Att folk inte har bättre för sig. Skall man ändock svara med något eller ge info om något dåligt kan man ju lika bra ge det med god ton. Märker det mycket väl själv när jag fått lugnat ned mig nu efter en sorgetid att svarar man lugnt och snasat, formulerar felet och försöker diskutera istället för att gapa och börja tända facklor kommer man längre och slipper känna sig arg i efterhand med.
Det är tråkigt att det är så för dig Absinth. Även om det är svårt att se sina egna fel vill man ju inte höra dem bakvägen precis, om det nu är så. Men jag tycker ändå att det finns saker i ditt medelande alla kan ta med sig även om de inte har med just saken att göra. För det kan vara nyttigt att höra.
Jag måste bara fråga vad i hela pipan det är som har hänt? Jag förstår noll just nu… Vänligen meddela mig i pm om nödvändigt
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor