jag vill inte, men måste
nu tog jag steget… :'(
för mer information om råttorna, (har fler också) hör av er på:

Var kommer råttorna ifrån?
Hur gamla är dom?.. var bor du?? 

Hej!

dem som jag har lagt ut på eniro har jag fött upp själv. Jag skaffade en kull för att ha ungarna till eget sällskap men kan inte längre, så jag har inte så mycket information om föreldrarna. Mamman heter Ritalina eller Rut som den nya ägaren döpte henne till. Hon är en dumbo siames.
Pappan lånade jag av en kompis och det enda jag vet är att han heter Aaron och är en agouti, hans mamma är agouti hooded därav Nemo.
tar emot fler frågor.
MVH amanda
Se igenom annonsreglerna på denna sajt. Även om annonsen ligger på eniro så är det din, du länkade och du svarar på frågor. Då kan du hålla dig till annonsreglerna också. Tog bort de saker som inte har här att göra ur ditt tidigare inlägg. Inget som var av vikt togs bort.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

jag skrev trots allt att man kunde höra av sig för mer info

och jag kan säga att rut är en osäker råtta som naffsar och kommer från malin malin så jag vet inte hur ungarna är, själv har jag haft problem med rut och hon ska till en som har tid för henne att försöka få henne till att bli en säker råtta.