Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1216 ggr
Addilo
0

Råttungar söker hem

• Födda; 12/12-09
  • Färg, Teckning och hårlag; Agouti, agouti hooded, slät och rex.
  • Kullstorlek vid födsel och vid 4v; 12/12
  • Pappa; Okänd
  • Mamma; Mysa, agouti ambk. Vikt; Vet ej
  • Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning; Oplanerad kull
  • Ursprung; Mamman är en omplacering
  • Omplacering; Pigga och busiga små bebisar
  • Pris; Hemmet viktigast, endast symbolisk summa, diskuteras. Är inte registrerade.
  • Ort där råttan/råttorna finns; Göteborg
  • Tel; 0765504876 el. addilo@live.se
  • Behöver inte vara låst

Den 12/12 föddes det 12 st små råttbebisar hemma hos oss. Mamman var redan dräktig när hon kom till mig, jag tog över henne från en tjej som inte kunde/ville ha henne kvar. Mer information om hennes bakgrund kan säkert gå att ordna fram, men inget jag försökt med ännu. Mysa är en trevlig och social råtta som jättegärna klättrar upp på axeln och följer med dig runt i lägenheten när hon får tillfälle till det.

Ungarna är pigga, busiga och sociala, precis som små råttbebisar ska vara. Så fort man kommer nära buren kommer de fram för att få lite uppmärksamhet.

Det finns 2 agouti rex hanar, 1 agouti rex hona och en agouti hooded rex hane kvar.

Det är mycket viktigt för mig att ungarna kommer till bra hem, så är du intresserad får du gärna höra av dig och berätta lite mer om dig själv och vad du har att erbjuda, fråga gärna om du undrar något!

Mvh J.

[MaNo]
0

vet du inte vikten på din hona? ;S

Addilo
0

Nej det vet jag inte MaNo, jag har ingen digitalvåg tyvärr ;)

[MaNo]
0

men hur kunde du veta att mamman hade rätt vikt när du parade henne då? :O

dorkey
0

#3 Skriv inget förrän du läst allt.

"Mamman var redan dräktig när hon kom till mig, jag tog över henne från en tjej som inte kunde/ville ha henne kvar."

[MaNo]
0

åh, sorry, är febrig och förkyld så kan hända jag missade det :/

[Empisen]
0

Hoppas alla får ett hem Glad Lite för långt bort för mig, annars skulle jag gärna vilja ha en..

SilverScream
0

Låter intressant, har du några bilder på små knoddarna? =)

Addilo
0

Jodå, det ska inte vara några problem att fixa! Kan lägga upp bilder till imorgon, måste låna en kamera då jag råkade bada min..!

Addilo
0

Mejla mig för bilder, fel format för att kunna lägga upp här nämligen..

Allamej
0

Ändra formaten i paint använd dig av "spara som"

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Addilo
0

Har lagt dom i paint men kanske datorn som strejkar..

spikeodumbo
0

lite långt bort tyvärr annars hade ja kannse vilja ha en haneGlad