Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1370 ggr
zickan
0

Voljär säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är den nermonterad och skrubbad. Bara att hämta upp i virsbo.
Går in ca 12 råttor enligt lag. 2 stora luckor fram. Skjut botten, hjul 1 liten lucka på varje sida. Enkel att rengöra. Helt i plåt/metall. Enkel att plocka isär. Nu är det ett platt paket.
1000:-

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Terato
0

Vad är det för mått på den?

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

zickan
0

jadu.. en väldigt bra fråga :-/.. har monterat ned den helt. kan försöka mäta delarna i kväll när jag kommer hem från jobbet om jag inte kan hitta nån av de andra trådarna.

ende trasiga på hela buren är nedre fram luckan. en gp råtta hade tråkigt och bet av en galler pinne. men det vita på bilden är en smådjurs stege som lukan är lagad med. kan göras snyggare eller sätta dit en del som är i samma färg.

Hyllplanen jag använder hör till en lagost och är tyvärr för små för buren. sitter med plupparna på 2 sidor och ståltråd på en sida där det är ca 5cm mellan platta och galler. Men jag kan skicka med 2 raka hyllplan ändå om man vill ha.

zickan
0

Vet inte. kommer inte in på länken :-/

Lite svårt att ge exakta mått men typ djup 60cm  bredd 80cm höjd med ben 155cm höjd utan ben 130cm

zickan
0

Asg.. tror jag hittat både vad buren heter, mått och var jag köpte den ifrån. haha. rev bort den där bilden på den där blå och svarta råttan nu när jag rengjorde den. satt kvar ifrån förre ägaren. haha

LÄNK

zickan
0

Putt.

Verra
0

Jag vill ha.. Men det är 12 mil mellan oss och jag har ingen bil…. :/

zickan
0

hum.. bensinpeng så kan jag nog fixa det. har en kompis i sthlm som just skaffat bil. hon kör gärna för att få mer körtid.

Verra
0

Vore toppen! Ska se hur ekonomin ser ut den här månaden.. Det har varit lite tufft nu i samband med flytten och en härlig dubbelhyra :S

Men jag säger till så fort jag vet :)

zickan
0

haha.. du med.. samma här sitter med med dubbelhyra.. suck.. utgifter större än lönen. inge kul.. bläe :-P