ngn som har erfarenhet av detta hus ???
var idag förbi djuraffären för att köpa fiskmat och passade på att kolla på hus då jag behöver ha ett nytt som kan användas som bebisbo…och jag såg att de hade kvar 2 plasthus de haft i nästan 1 år nu, så jag påpekade att de stått osålda ett tag och lyckades få ner dem till halva priset, så jag tog med mej en hem :)
men är det ngn annan här på RIF som har ngn erfarenhet av denna typ av hus ???
(Imac Alcova)
You can't spell Bitchy without Itchy
enkelt att gnaga söder och smita.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Samma hus som jag varnat om i en annan tråd.. som bröt benet av en bebis

då ska jag nog fästa en platta i botten på den…så att inga olyckor sker…….
jag gillar inte att ha plast överhuvve taget till mina råttor eftersom endel har en tendens till att gnaga sönder allt, och plast är lite svårsmält för råttmagar så det kan gå riktigt illa om dom får i sig för mkt plast.
jag kör på tomma pappkartonger, mjölk, flingpaket etc. får byta ganska ofta men är hygiensikt och bättre.
i en bur så har jag ett trähus, det blir ganska äckligt efter ett tag men torkar man rent de ofta så håller det sig ett tag..
Jag har dock bara goda erfarenheter. Dock används det bara till vuxna råttor och om man inte har tuggasönderalltråttor
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#5 Jo mina blev vuxenhus efter det, och dem uppskattar dem enormt.. hmm ena är iofs uppäten i botten så det står på botten men det som hänger är alltid fullproppat med tjocka pojkar <3
Men som bebishus.. inget jag rekommenderar .. längre :(

då ska jag nog ha det till mina grabbar då :P deras fötter är lite för stora för att fastna i hålen :P