Välkommen Rufus <3
Först vill jag bara säga Jag vet att ni kommer hata mig nu , men om ni har nått att säga , ta det via pm
Iaf , Idag var vi till djuraffären , och såklart gick jag in till djuren , Och där satt han , Han var såå söt! Och så kollade han på en med sina stora fina ögon , och jag fall ju pladask för honom <3 Det gjorde min mamma oxå , så jag bad dom i djuraffären att ta ut honom så jag fick känna på han . Och jag lystnade efter pipljud i lungorna , men det hördes inget , och inga löss . Så han var frisk . Förutom den brutna klon som orsakades av när hon i affären drog ut han i svansen :( Så han fick följa med mig hem!:D Han fick namnet Rufus , och jag är så nöjd! han är så snäll och gosig! Han är i färgen Husky roan. Superfin! Så nu bor han med resten av grabbarna och verkar trivas bra :)
MVH Elin

verkligen sockersöt!! Lycka nu till med lillpysen 
#3 jaa han är så sööt <3 tack!:)
MVH Elin

han har teckningen husky roan och ser ut att vara svart på min skärm!=)
Söt var han iaf.
Qui dormit, non peccat
#5 jasså ? här är han knall grå iaf ;)
MVH Elin

#6 finns ingen färg som heter grå=)
Qui dormit, non peccat

Att han ser ut att vara grå är pga roan-genen, = blekgen. Han är svart men har blekts grå. = black (färg) huskey (täckning) roan(blekning).
Så söt så :)
Ge mer än du förväntar dig att få.
#7 men jag vet det >.< men du sa att han såg svart ut , då sa jag att han ser knall grå ut här iaf ( husky roan ) #8 jag ahr ju skrivit längst upp att han är husky roan >.<
MVH Elin

#10, ja du skrev att han var huskey roan i färgen, det är han inte. Han är Black i färgen, huskey i teckningen och roan (eftersom han är blekt).
#11 det vet ju faktist inte du.. eftersom att han aldrig varit svart.. han är född i den färgen
MVH Elin

han är inte född i den färgen, han är född svart, men bleknat till den färgen han är nu.
han kommer att bli ännu ljusare, är han född i den färgen då med ???
You can't spell Bitchy without Itchy
#13 nehepp , då måste uppfödaren varit blind då ;) Du vet inte om han kommer bli ljusare , hade en husky roan förut som stannade just i den färgen
MVH Elin

husky och striped roan bleks och blir ljusare, jag har bebisar som föddes black striped och black husky roans… de bleks…

#14 han var ju från zoo…ingen uppfödare
You can't spell Bitchy without Itchy
#16 jopp , uppfödaren jobbade där..
MVH Elin