Kullar just nu -Januari-

Brisby's (se SRS Uppfödarlista för kontaktuppgifter) LÄNK
Ladugårdens (se SRS Uppfödarlista för kontaktuppgifter) LÄNK
Shannaras (se SRS Uppfödarlista för kontaktuppgifter) LÄNK

Har kull just nu gardsrattans.weebly.com

Har en hane kvar som är sju veckor och ev en hona, (kontaktuppgifter från SRS hemsida) länk . Även länk från tidigare tråd; kull från Granathens
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

hur kommer det sig att mitt inlägg som jag postade är borttaget??
Jag har kull just nu: www.rattor.cybersite.nu
MVH

Är det någon som vet hur man kan nå brisby´s uppfödning? Har försökt att ringa Potku på hemnummret som stod på srs sida. Har försökt i 4 dagar nu, men antingen tutar det konstigt eller så säger en röst att nummret inte går att nå? Det har jag aldrig hört förut på en hemtelefon.

#10 Hon har haft problem med just hemnumret och hänvisade ett tag till sin mobil. Hon har även haft problem med sin dator vilket gjorde att det varit svårt att få tag i henne via den med. Jag kan inte skriva hennes mobilnummer här på nätet då det är en offentlig sida, jag tipsar dig om att försöka få tag i det av någon eller skriv ett gammalt hederligt brev.
Övrigt; inga ungar kvar från Granathens. (möjligen en hona vid rätt hem)
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

#11 Jag pmade nr ;)
#10 jag vet inte, men jag tror att telias nät krånglar. eller det kan vara en tanke iaf, för här hemma fungerar inte vår telefon, och inte hemma hos min syster heller :/
#13 fast det lär ju inte vara strul med telias nät i nästan ett halvår ;-). potku har inte kunnat nåts på hem tel under rätt lång tid.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har kullar. Kontakta mig för mer info via pm. Mail o tele kommer ev att ändras.
Nu får jag faktiskt skriva här.. ;P Har en kull just nu: Kulltråd

#16 LOL :P