Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 1234 ggr
Terato
0

Varför är du borta!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så orättvist! Jag fattar inte att den här dagen har kommit.. Det är helt sjukt vad tomt det kommer att bli utan dig! Snälla, kom tillbaka! Min fina, min älskade, mitt allt! Gråter

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

CamillaS
0

Nej! är det Matilda? Hon var så underbart söt! Kommer ihåg första gången jag såg henne på din axel på hallstavik utställningen. Man blvev helt förälskad i henne. <3
R.I.P
*Tröstkramar*

mikeiko
0

Beklagar :(

Terato
0

Ja, min älskade, älskade Matilda! Hon finns inte mer..

Det är helt sjukt, det gick så fort. Hon var ju överviktig och jag gissar på att hon fick en propp för hon var så konstig helt plötsligt en morgon. Dålig motorik och förvirrad. Och så kunde hon inte snurra runt. Tillan som var superduktig på det tricket! Då fattade jag att nåt var fel.

På nyårsdagen var hon senast ute och kånkade runt men sen dess har hon bara velat såsa och ta det lugnt.

Så idag märkte jag att hon låg på burbotten och såg helt slut ut. Hon vägrade äta(!). Då visste jag att det var dags.. Gråter Hon har knastrat i mitt knä hela dagen. Sen började hon att försvinna mer och mer.

Det tog ett tag innan hon tog sin sista suck men jag har varit med henne hela tiden så det känns i alla fall bra..

Fast nä, det känns fan inte bra. Jag vill inte att hon ska vara borta..

teratos.r8or.se

Terato
0

#1 Å, vilken underbar bild!

Hon var lika vacker på utsidan som på insidan..

teratos.r8or.se

CamillaS
0

Tack! :)
Ja, hon var så söt när hon gjorde tricken på din youtube video. :(
Förstår att saknaden är obeskrivlig. Försök att tänka på allt kul ni haft ihop. :'(
Sov gott Tillan. <3

Terato
0

Tack, det värmer så otroligt!

Ja, det ska jag göra.. Jag ska försöka bevara henne så levande jag bara kan i mitt minne.

Ja, sov gott Tillan!

teratos.r8or.se

[FrejaGna]
0

Nej.. :( Beklagar.. Som tidigare sagt, tänk på alla underbara stunder med henne.. Rynkar på näsan

Sov gott söta Tillan!

Absinthe
0

Gud jag bölar som en unge nu! Beklagar verkligen! Det känns in i hela själen när de där ytterst speciella råttorna lämnar en. Många tröstkramar till dig, vet att de inte spelar så stor roll vad folk säger just när de gått bort.

Sov gott Tillan!

Nicciz
0

Älskade vännen, jag vet hur mycket Tillan betyder för dig. Jag vet att hon faktiskt kom att göra skäl för sitt namn hos dig, trots att hon var en ful dumbo ;) så såg du henne och kom att älska henne redan från start, du omdefinierade mycket överlag vad det gäller råttor med Tillan.

Tillan var mer än en råtta, och hon var mer än En speciell råtta för dig.. Jag vet inte vad jag ska säga gumman, jag önskar jag kunde hjälpa dig i din sorg och din saknad. Önskar att det varit ombytt, att Monstret fått gå före..

zickan
0

Herregud :-/..  själv chockad. Bara mött sid tror jag men han är ju så sjukt speciell.
Sjukt trisst början på det nya året. Lider med dig :-(

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lancia
0

Jag beklagar, Sara. :(

Massa kramar till dig!

Bullerbytjejen
0

åååh tröstkramar =(

cosmonita
0

Beklagar verkligen. Vila i frid Tillan.

Linboll
0

Beklagar jättemycket! Massa styrkekramar till dig!

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Ricko
0

Åhh gud vad vacker hon var! Jätte gullig på bild #0.

Beklagar verkligen Gråter *skickar tröst kramar*

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Bim
0

Tillan var verkligen speciell! Hon var så snäll, lixom genomgod. Jag träffade henne en gång men det räckte, man såg att hon var en fantastisk råtta! Stora kramar Sara!

Terato
0

Tack alla fina, undrerbara, goa!

Det värmer så himla mkt, det ni skriver..

#9 Ja, Matilda har lämnat otroliga spår i mig.  

Hon är den vackraste råttan jag någinsin har sett ever. Hon har fått mig att älska dumbo. Det finns något så fantastikt fulsött över dumbos. Men Tillan var inte fulsöt. Hon var vacker, vacker vacker. Ocg ALLTID snäll. Jag kunde lite på henne jämt. Hon var så trygg i sig själv och hade sån otrolig social kompetens. Hon var så äkta på nåt sätt. Och hennes ögon. Jag har aldrig varit med om en råtta som såg rakt in i själen på en osm henne.

Minns när jag tog hem henne från dig, Nicciz. Hela vägen hem på tåget låg hon i boxen och tittade på mig. Kommer aldrig att glömma den blicken. Och hur glad jag var över henne. Det finns inget som någonsin har känts så rätt som att ta med mig Matilda hem. Lilla Redefine. Ja, hon fick mig verkligen att omdefiniera väldigt många saker. Hon fick mig att verkligen älska tamråttan. Hon visaade mig att råttor inte behöver vaara sjuka och ha svårt med intron. Hon visade mig hur råttor ska vara. Hon gav mig HOPP! Och hade hon inte varit så tjock som hon var, hade hon förmodligen aldrig blivit sjuk. Hon var alltid frisk och fräsch. Alltid. Ända in till slutet..

Vi var precis och begravde henne vid mina föräldrars stuga vid ett ställe som heter Svartviken mellan valbo och snadviken. Det var sjukt tungt. Hennes vackra päls och vita teckning som är hon. Men jag har aldrig sett en död råtta som sett så fridfull ut som henne. Hon somnade in väldigt lugnt..

Det känns i alla fall bra att Sid har fått bli pappa och kommer att få fler kullar. För så här underbara råttor får inte bara försvinna.

teratos.r8or.se

Emma87
0

Usch vad sorgligt, beklagar :( Jag kommer ihåg en bild här på rif med Matilda som nosade i en vattenkanna. Så jag förstår att hon måste ha satt väldigt djupa spår i dig som matte, om hon till och med fick mig att komma ihåg en bild på just henne av alla hundra bilder på olika råttor som cirkulerar på rif. Jättesöt tjej verkligen!

Jools
0

Åh! Tårarna bara rinnerGråter… Stackars…!

~Tankar~ till dig och Matildas själ från Jools

Hugo~Lars~Arvid~Klas~Love them rats badly~

artdesiu
0

Lilla sötnosen, fin hon var!

Förstår att det gör ont, och troligen kommer gör ett bra tag framåt tyvärr :( Är så svårt att säga hej då till någon man fäst sig vid.

*Tröstkramar*

Geten
0

Beklagar sorgen!! Gråter Finns tyvärr inga ord som tar bort det onda.. Men skickar över några tröstkramar!!

Terato
0
Geten
0

Vilken fin film du gjort till minne av henne!!!  Gråter Sitter här och stor bölar..

nello4ever
0

Vilken vacker minnesfilm, jag gråter ögonen rödaGråter

Denna kommentar har tagits bort.
Lole
0

Gud vad sorgligt Gråter man kan inte hålla sig från tårar..

RIP

vilken otroligt vacker dumbo!