OT - Alla känner apan, apan känner ingen?
Idag har jag valt att jobba så jag ska kunna vara hemma på nyår med hunden som är lite skotträdd. Inge julklappar eller julmiddag i dag. Kommer åka en snabbis till gotland under annan dagen och äta en bit mat med föräldrarna så de blir nöjda.
Jag började min dag med att vakna av min brukares telefon. Sedan har dagen fortsatt. När frukosten kom fram på bordet runt 9:30 så hade jag redan fått 17stycken sms jul hälsningar!. Okej det kan jag ta så jag skickade svar och hälsningar till folk i adressboken p åmin mobil. Under kommande timmarna hade jag en chans att få sova och gosa med hunden. Men var tionde-var tjugonde minut under hela dagen har jag får jul hälsningar på min mobil!!..
Slutade svara mitt på dagen och nu fick jag just mitt 72:a JUL sms idag som nicciz skickade endast för att retas. Men inte ens hälften av de sms jag fått har jag haft ett telefon nr till inlagt och inte ens hälften av de kompisar jag har skickat till har ens skickat tillbaka ännu. Ingen släkting har heller skickat eller ringt i dag.
Suttit och sökt på eniro på de numer som jag inte haft inlagt. Haft rätt skoj med att leta upp personernas namn ;-).. En råttköpare vars råtta gick bort för två år sedan har t.ex hört av sig. Inte haft kontakt alls sedan råttan gick bort :-P
Vill bara säga Tack och God Jul tillbaka till er alla som jag inte orkat svara till och God jul till er andra igen!
Just nu sitter jag och inväntar om jag kan komma upp i 100 stycken jul sms hälsningar i dag från olika personer *fniss*
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hade jag haft pengar på mobilen att svara på allas julsms hade jag gjort det, men måste snåla nu, vet inte om jag svarade på ditt, men god jul iaf.. =)

#0 Inte skulle väl skicka ett bara för att retas 
ville ju verkligen bara säga god jul *asg*
Tjuvar tråden o hälsar Good Jul till alla andra också :D
#2 haha…. du ska bara retas :-P
*ASG*… Tack lancia 73 jul sms i dag ;-)
God jul i efterskott ;D Ergo hälsar! Han sitter och äter bredvid Ron just nu :)
Själv skickade och fick jag nog någonstans kring 50-60 sms ;P

#4, klart du ska ha julsms, speciellt efter det långa fina du skickade! Fyllde faktiskt på telefonen så jag kunde svara bara för din skull! ;)
Trevlig jävla midsommar på dig också :P
Och god fortsättning till er andra ;)
Passar på att önska gott nytt år på en gång så är det gjort!

De e bara Zickan som kan vara så virrig att hon inte vet vilken dag de e. 
haha jag nej.. noll koll. fniss
nyår 17 sms än så länge

Det kommer vid 12slaget vetdu.. när hela telenätet kollapsar :P
Gott Nytt allihop!
asg.. jo jag lär märka det. nu droppade 3 till in men helvetet brakar väl loss senare.
De kom under natten som vanligt… Å jag som för första gången på MÅNGA år skulle sova.. Vakna hela tiden av alla sablans sms.. Man kunde ju varit smart och stängt av ljudet, men jag är inte SÅ smart, och absolut inte när jag är trött och halvt sovande ;)