Råttor iFokus

Råttor

Etikett: länkar
Läst 944 ggr
pjar
0

Expressens skötselråd -positivt överraskad!

satt vid datorn och trillade in på expressens husdjurssida, och hittade skötselråd för råttor. Eftersom jag tänkte att här borde det så massor av fel vart jag positivt överraskad av texten! Visst finns det saker att klaga på, men överlag tycker jag att den var bra! (har bara skummat igenom)

Expressens skötselråd råtta

Skriven av Marianne Tornvall

klick
0

Tycker det där var rikigt dåligt..

Zolah
0

vissa saker tycker jag skulle ha funnits med men det mesta låter bra tycker jag :3

Anvariel
0

Jag tyckte det var helt ok faktiskt! Bottenströråden reagerade jag lite på, och att man skulle para en hona redan vid 3 månader (även om detta säkerligen är möjligt rent fysiskt så tycker jag att en hona i den åldern är väldigt liten och "oerfaren" hälsomässigt). Det är faktiskt roligt att höra vad en veterinär säger. De har trots allt X antal år i utbildning bakom sig medan det här på RiF ofta bildas uppfattningar om hur det "ska" vara som inte är baserat på så mycket rejäl fakta. Väldigt intressant! Tack för lästipset!

Terato
0

Rätt bra ändå, tycker jag, men avelsråden och delning av honor och hanar var väl lite vanskligt. Känns lite tidigt att dela hanarna från sin mamma redan vid 3 veckors ålder.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

MoaL
0

Jag tycker att det var godkänt. Vissa saker finns förstås att ifrågasätta, men det mesta var väldigt bra skrivet. Det mesta hon tog upp är sådant som skulle tas upp även här. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

pjar
0

Jag satt på jobber när jag läste detta (hehe) men det jag läste då tyckte jag var helt ok! Visst var det lite fel här och där, men om man jämför med vad andra veterinärer kan så tycker jag hon verkar ha lite koll iallafall!

Bim
0

Jag blev positivt överaskad!

Huldan
0

Ett par negativa saker, visst, men jag tycker ändå det var himla bra! De hade fått med massa bra saker som många missar :)