Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 888 ggr
nello4ever
0

Inredning?!

Jag har världens problem jag vet inte vad jag kan inreda med i min råttburRynkar på näsan Jag har toalåda, matskål, vattenflaskor och en hängmatta men det räcker ju inte på långa vägar…
Mina rådisar måste ju ha något att göra medan jag inte är hemma under dagarna. Snälla tipsGlad

Allamej
0

Läs igenom trådarna i forumgruppen boende och mat så hittar du nog en hel del tips.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

nello4ever
0

ok tack jag är lite efterbliven när det gäller datorer det tog mig LÅNG tid att hitta där man blev medlem på ifokus… Och sen blev jag väldigt stolt när jag hittade "skriv inlägg" knappenSkäms
Haha jag är verkligen segOskyldig

Allamej
0

Hihi, sånt händer. Man är alla barn i början :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Mara-Bell]
0

Till mina råttor har jag en hel del hyllor, och ibland bara en massa pinnar som dom kan klättra på överallt, använder naturliga pinnar från skogen då dom är ojämna och bra.

[MaNo]
0

mina råttor ÄLSKA rep! jag hänger opp rep som man kan köpa i djurafären till fåglar, råttor och dom klättrar omgring på dem.
Stegar är åxå uppskattade ^^

nello4ever
0

Ok tack:)