Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 761 ggr
[MissDiss]
0

En förjäklig jul alltså...

Jag måste bara få berätta en sjuk sak som jag blev förstörd av som hände dagen innan julafton.

Jag och min kille åkte upp till Stockholm för att handla in de sista klapparna. Som vanligt så handlar vi alltid det sista dagen innan julafton. Allting gick bra hela dagen, vi prickade alla tåg och sådant perfekt. Tills vi skulle åka hem.

Vi står nedanför spåret och har inte gått in genom spärrarna än och då kommer det en hemskt äcklig, full tant springandes och skriker. Hon skriker först: "Släpp in mig för i hel*ete!"

Ingen vågade sig förbi henne och hon stod där tills en kille kom och gick in och då smet hon in efter honom. Han svor åt henne på insidan och sedan gick de upp till spåret.

Jag och min kille går upp ca. 8 minuter innan tåget ska komma. Då ser vi henne springa runt och skrika där uppe och frågar om "Ingen jä*el kan svenska?" Och blir förbannad och sätter sig ned på perrongkanten och dinglar med benen. Sedan, till min stora föracktelse så hoppar hon ned på spåret!!

Hon går över till andra sidan, och frågar om någon vet vart hon ska. Sedan ser man tåget komma på spåret hon står på. Hon verkar inte se ett skit och alla står och skriker att hon ska flytta på sig. En kille i typ 19 års åldern släpper sina grejer och hoppar ned på spåret han också. Min kille vände sig om och jag står där helt stel och har bara ögon på tanten. Killen springer fram till henne och drar med henne bakåt över till andra spåret precis som tåget tutar och rullar över platsen där de stod.

Killen stod och gapade på tanten och drog upp henne på perronen just som tåget från andra hållet kommer. Det tåget såg dock att de var nere på spåret och bromsade så långt borta att de hann ta sig upp igen.

Folk stod och pratade med tanten efteråt. Hon fattade ingenting och var skitsur fortfarande. Jag drog med min kille in i tåget. Satte oss ned och sedan sa jag typ ingenting, gjorde ingenting i hela 40 minuter. Till och med på bussen var jag tyst. Vilket var ytterligare 30 minuter.

Jag var helt 100 på att hon skulle dö. Hade hon blivit påkörd hade jag sett det… Kan inte fatta att man haft de tankarna själv att man ska slänga sig ut framför ett tåg… Gråter

myismyname
0

Fyfan, vad hemskt! Riktigt otäckt

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[MissDiss]
0

Ja, snacka om att det tog hårt på mig då jag förlorat två kompisar och sen måste man se något sådant där :(

[lucke]
0

Vilken underbar hjälte- 19åringenOskyldig

[MissDiss]
0

Ja, shit vad beröm han fick från alla andra sedan! :)

zickan
0

mh.. på södrastation gick jag och min fd inneboende ned precis när en kille hoppade. det slaschade långt upp på väggarna och slem över allt.

På saltsjöbanan finns det ett ställe där tåget går igenom en tunnel och på sidorna är det rätt brant. nära ligger en ridskola och flertal ggr har hästar rymt och fastnat i den ravinen. brukar vara nån häst per år som blir påkörd där. jag var med om det när jag bodde i fisksätra. som tur var satt man långt bak när det small på de 5 hästar som stod fast där och inte vågade smita genom tunneln

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[MissDiss]
0

Åh fy f*n :'(

zickan
0

man tycker ju att chaufförerna kan krypköra förbi när de vet om att det hänt flertal gånger. vet inte om de fixat till det nu. var runt 03/04

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[MissDiss]
0

Nej, de kör som idioter förbi alla stationerna än. "/

Itchy
0

vissa ska ha en bragdmedalj…

You can't spell Bitchy without Itchy

imilija
0

#1 & #5

fy fan va otäckt båda två Rynkar på näsan

Itchy
0

det är synd att ett sådant hjältedåd glöms bort så fort :(

You can't spell Bitchy without Itchy

[MissDiss]
0

Jaaa :(

Jinaum
0

yrk… ungefär liknande sak hände efter julen för några år sedan i grästorp. En kille ställde sig framför tåget. Sedan var ju tåget så markant med grön sprayfärg att alla som kände honom sprang f*an i voll. Äckligt :/

[MissDiss]
0

Usch då :(

Vad betyder voll? :S

Jinaum
0

#14 sorry Xd typisk skaraborgska. f*n i voll kan mennas med att de springet åt helvete… typ liknande. irrar som höns, kutar mot skogen. ja typ något liknande av de uppräknade

[MissDiss]
0

Typ skyndade sig därifrån ? XD

Jinaum
0

ja typ. pep iväg :P

[MissDiss]
0

Okej tack :)