Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 3688 ggr
ann_louise79
0

Ferplast Furet Tower

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om det är någon här på råttor i fokus som har någon erfarenhet av Furet Tower. Är det en bra bur? Är den lättstädad? Vore tacksam för svar. Är i valet och kvalen om jag ska beställa en sådan eller inte. Någon som vet någon sida på nätet som har bra priser men vill helst inte ha vita bottnar. Har suttit och tittat på många sidor men där är det bara vita bottnar och den med vita bottnar har jag sett är billigare. Men vill helst inte ha med vit botten pga av kissfläckar och annat som kan synas i buren. Och ni får även skriva båda positiva och negativa saker om buren.

zickan
0

finns en samlingstråd om den buren. tror den ska ligga i menyn om du bara går bak någon dag

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

myismyname
0

#0 Tänkte bara säga lite snabbt att jag inte haft några som helst problem med kissfläckar även om jag har den vita bottnen (eller snarare den ljusgrå).

Här är samlingstråden för Furret Tower. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

ann_louise79
0

Tack för svaren som jag har fåttGlad

teachingbirds
0

Måste oxå bara kommentera det där om kissfläckarna. Jag har den vita/grå bottnen och har verkligen inga kissfläckar. Allt kiss som de släpper på bottnen, vilket nog inte är så mkt, sugs upp av mitt strö ändå.

Allamej
0

Om någon har en botten att sälja så är jag intresserad, för nu är det frigång.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Katrin82
0

#5 Finns en botten på den här sidan om du är intresserad..

LÄNK

Allamej
0

Tack Katrin, det där är en supersida :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Katrin82
0

#7 Ja det hoppas jag :) beställde en furet tower därifrån förra  veckan.

ann_louise79
0

Nu är buren beställdGlad. Det blev en vit eller grå som en annan person skrev här. Beställde ifrån Guldfisken . Så med frakt blev det 2800:-. Ringde till en djuraffär i Karlstad i dag och de skulle ha 3800:- för den buren. Inte varje dag man sparar 1000:-Tungan ute. Men tack för alla svar jag har fåttGlad. Så det ska bli roligt när buren kommer. Vi får se vem som tycker det blir roligast jag eller r8ornaFlört.