2 st råtthonor köpes!
Jag och sambon förlorade vår älskade sista råtta för ungefär två månader sedan och hon lämnade ett stort tomrum. Vi vill hemskt gärna ha två nya tjejer.
Vi bor i Stockholm. Någon som har rådisar till salu, kan tipsa om andra som har eller känner till bra uppfödare?
Ett tillägg; svara gärna till terese.ahlund@gmail.com
Katrin82 Kanske har några. Hon har en kull nu vet jag.

# 2 Tyvärr inga honor kvar…

Är du främst ute efter ungar? Råtthjälpen har två stycken små flickor som söker hem, men då den ena har bettfel krävs ett "råttvant" hem. Tjejerna finns för närvarande i Hagsätra i Stockholm.
Annars så finns det en tråd här på RiF som heter nånting i stil med "Babyboom". Många uppfödare som ska ha kullar i början på 2010. Lycka till!

#0 Jag pm:ade dig ett nummer till en seriös registrerad uppfödare med kull nu! :D
Det finns många råttor som söker hem nu. Tror de flesta uppfödare kommer ha. Så leta upp den tråden babyboom 2010. Sedan kan ni nästan välja och vraka :-). Väldigt sällan man kan ställa så många krav och kunna få ut det mesta man vill under så kort tid.
Bestäm någon färg ni gärna vill ha. Öron, pälstyp. Pösråtta eller kanske lite mer aktiv. Ställ krav på säljaren/uppfödaren.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tack för tipsen allihopa!