Nicciz Visions V-kull
Tänkte höra hur det har gått för Vacker utan Spackels ungar från Nicciz.
Älskar mina stora små vänner..

Det är bara du och jag på forumet som har dessa :P
Men mina grabbar växer på bra och håller måttet ännu XD kan försöka hinna fota dem under dagen.

Jag har Zodiak, black husky roan, hane, hos syrran.
Idag, ca 12 veckor gammal, väger han 333 gram.
Han känns maffig i kroppsformen, har blekts väldigt lite(vet dock inte hur mkt de brukar ha blekts vid den här åldern) och är allmänt fin och go i hullet.
Han är en myspotatis, säger syrran med väldigt mkt egen vilja! Han vill bestämma var han ska vara och kommer till människor när han själv känner för det. Han har gått från att vara en sprallkille till lite mera slow. Men han gillar att leka tafatt, bara man inte är för snabb för honom. :P
Men han är mjuk och jättelätt att hantera. Stannar på en gång när man rör vid honom, lägger sig platt och vill bli kelad med.

Brorsorna här väger champagnen Freaking Amazing 336g och s/black hanen Jazz Fusion 308g

Jag har ju också Peach me Perfect, champagne eubk, eller Siri som hon heter här hemma. Hon väger 245 g.
Siri gillar kel, är gaaaalen i att busa och är lätt och stillsam att hantera. Hon älskar folk överlag. Lite blyg men utforskar mer och mer för varje dag.

<3 freak

#5 Ja, det har de varit hela tiden, tycker jag! :)