Annas råttor..
Fina dom är. Algot är lik sin syster Alma. Han gillar också att gå på två ben, haha.

Tjusiga dom var.
Träffade Headwig när jag hämtade en råtta hos Nicciz, riktigt sprallig var hon då! Vad ligger hennes vikt på, eftersom du sa att hon var liten tänkte jag :)
Hennes syster låg på 215 vid senaste vägning.
#13 -Hihi, knaser!
#14 -Hon är fortfarande en sprallmaja och hoppråtta! Vet inte exakt vad hon väger, men jag skulle gissa på runt 200+. (måste införskaffa den där vågen) =)
Har du Headwigs syster, artdesiu? Kuligt isåfall!
Och god jul på er!
Hälsningar Anna med pälsklingar!

Hah, ja hon var jättebusig när vi var där, helt vild!
Det hade ju blivit en del rätt små råttor i den kullen vad jag förstod, men 200 låter inte jättelite iaf ju!
Ja, jag har Dulcet här hemma hos mig, en dark pearl huskey roan. :)

Söttottar!! <3
Headwig hiiihii hon är speciell hon XD men bedårande söt trots sitt miniformat!
#16 Alla i kullen är tyvärr små, tror inte ens att husmusen lyckats bryta mönstret och få upp sin mer än någon annan. XD de är väldigt lätta också så mamma råtta bidrog rätt mycket och alla jag hittils sett sen de flyttade har väldigt tunna svansar, precis som Mozan. Kort o gott, det blir inga megaråttor! Bara goa o glada agilityproffs ;P

Så länge de är pigga och krya är jag inte särskilt brydd om det är en pluttråtta. Ja, agility borde man kanske testa.. Så äfterhängsen som Dulcet är borde det gå utmärkt att lura henne igenom en agilitybana :P

#18 Skönt att höra att även Dulcet hänger med i den kurvan.. de är nästan löjligt kontaktsökande och lättlärda. Något för bundna till kända miljöer dock. Hmm borde kanske starta en kulltråd istället för att prata sönder Annas bildtråd XD
Hihi! Kul att du tittade hit Nicciz, nästa utställning blir det nog agility för Headwig!
Ska vi testa det, artdesiu?? Vore kuul! :D

:o har aldrig testat agility, eller ställt ut heller för den delen. Men vore skoj :D
Ja! Jag har heller aldrig testat just agility med råtta, men det ser så kul ut så det måste ju vara skoj! =D
Jag har iaf bestämt mig för att anmäla mig till agilityn nästa gång. Eller ja, RÅTTAN ska ju springa banan, inte jag.. Haha..