Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 943 ggr
WithinTemptation
0

Self blue (s-bl) *fototråd*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte det kunde vara kul att få se er andras slef blue-råttisar… Har en tjej som ska vara self-blue och det hade varit kul att kunna jämföra med andra… :D

Linboll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alma sex veckor. =)

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Allamej
0

TS, din råtta är inte blå :) Blue augoti gissar jag på

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Terato
0

Tänkte bara påminna om att det redan finns en fototråd om blue! ;)

http://www.rattor.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=592ca7e3-bfb0-446b-9edc-0574ecb15711

Om du kikar här på vänstersidan, på de klistrade trådarna så finns det en som heter "VARIANTER- fototrådar". Där finns alla varianter samlade i olika fototrådar. Jag tycker det är bäst att vi fyller på dem med bilder så att allt finns samlat på samma ställe. :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Linboll
0

Oj, okej det visste jag inte. Tack Terato! =)

Hälsningar Anna med pälsklingar!

Terato
0

:D

teratos.r8or.se

Fjanten
0

finns det inte väldigt få råttor som är self i sverige? eller har det blivit vanligare? har för mig att det nästan bara finns mer eller mindre silvrerade, men att sverige fått in ett fåtal self via importer.

Freke
0

#6 Var har du fått den informationen ifrån? Skulle vara intressant att veta källan?

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

WithinTemptation
0

ÄNTLIGEN! Nu funkar RiF igen. Har haft strul hela eftermiddagen….

#2 Intressant, i hennes papper står det self blue så det var det jag utgick ifrån. Men jag är ny på råttor och är tacksam över att få lära mig mer. La upp två bilder i den blue-tråden Terato skriver om i sitt inlägg…. Hoppas på att få lite mer hjälp med att färgbestämma lilla Tesa.

#3 Ojdå, ja då ber jag om ursäkt för att jag inte utforskade dom trådarna närmare. Ska ta och göra det på en gång. Du får gärna ta bort denna tråden då eller i alla fall hänvisa till den ursprungliga…. :D

Terato
0

#8 Stopp och belägg, inget ursäktande här! ;) Kunde ju inte du veta.. :)

teratos.r8or.se

WithinTemptation
0

#9 Okej…. :D Då tar jag tillbaka ursäkten… :D

Fjanten
0

#7, det minns jag inte nu :P nått jag läst förmodligen, är duktig på att snappa upp all möjlig info och text. Vet inte om det stämmer, därför jag frågade :P