OT: Kom och rita med mig :3
Jag har börjat teckna på iscribble igen lite grann, tänkte om nån mer vill vara med? då skulle vi kunna försöka ha ett rum just för råttor i fokus öppet :3
inget behövs installeras, är bara att logga in och börja.
iscribble.com

det är väl .net?
ja det är det, duh glömde skriva adressen ^^;
Låter kul, vill gärna vara med någon gång. :)
Gjorde nyss ett konto där inne, heter Sipa där. ^^
Ok :3 sitter just nu och små ritar i ett rum som heter 'råttor i fokus' men jag har råkat missa några medlemmar insåg jag ^^; skulle varit bra med nåt ljud så man hörde att nån kom in i rummet o.o
De verkar ju lite spännande… måste titta lite närmre på vad de är :P
#4 Ok, jag är hos en kompis just nu så jag är inte hemma. men ska prova på detta när jag kommer hem. Har ritplatta hemma, kan absolut inte rita med mus. :P
Camillas: Ok :3 men släng iväg ett PM när du har lust ^^ ( har självplatta men inte så bra med den )
Till dom andra : ni får ju rita ^^;
#7 Ok det kan jag göra. :)
Är inte så duktig, men älskar att rita. ^^
vad jag hann rita idag :3 håller fönstret öppet så att andra kan komma in ^^ rummet heter 'råttor i fokus'
bara synd att man är dålig på planera bilden xD
Juste den sidan ja, nu blev jag sugen på att ta fram min ritplatta igen :3

Jag skulle gärna vara med om jag hade råd att köpa en ritplatta, men de är ju så förbannat dyra :(
man behöver inge ritplatta :3 sedan så är det ju bara kul mes sällskap! eller hur? brukar sitta och rita " serier " med folk där, skulle vara jätte kul om det lyckades här också ^^ bara svårt att tima in det :c
funderat på å kika in men aldrig kommit så långt.. Men min dator är dum :( så jag har inte vågat mig på det ännu