Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 608 ggr
Nicciz
0

Önskelista till Riftomten

Hej RifTomten jag har kanske inte varit snäll hela året :P men önskar mig några saker

• Att Omplaceringsannonserna utökas med färg och teckning på föräldrarna
  • Att vi får en kulltrådskonfa, där man kan kolla syskon ur en kull

Sen kanske det finns andra önskemål från de andra medlemmarna :P

Nicciz
0

Menar egentligen alla annonser :P

zickan
0

Det vore riktigt kul med det. speciellt syskon vagns liknande..

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Bim
0

Att det spikas upp något om råttjälpen och grunden om hur man ska ta hand om råttor så att nybörjare ser att det är där man kan gå och titta! På en gång! På det sättes slipper vi massor av onödiga frågor och nybörjare får från start en bra info. :)

Allamej
0

Bim, det finns massor med sån info men det är enklare att fråga än att läsa…

Dom andra förslagen gillar jag :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Terato
0

#0 Låter som bra förslag!

Om ingen av dom andra tomtarna misstycker så kan webvaktmästaren plocka fram sin verktygslåda och skrida till verket direkt!

#3 Jag ska fundera över hur man kan göra det på ett smidigt sätt, utan att det blir för mkt klistertrådar!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

Jag håller på och fixar med syskontrådar och det nu..

Så var förberedda på att det kanske mixtras lite fram och tillbaka innan jag är helt nöjd!

teratos.r8or.se

Bim
0

Allamej: Ja, jag vet, men om det skulle finnas en bra infogrej på en gång när man kom in på sidan.
Terato: Ja, det kan ju bli väldigt mycket kladd.. Men du kommer säkert på ett bra sätt! ;) Hehe

Och en grej om råtthjälpen är viktig tkr jag! :D Fast jag vet att vi har en artikel, men något som man sr när man loggar in

Terato
0

Nu håller jag på för fullt.

Har gjort en ny konfa som heter Bebisboet, där det är meningen att vi ska samla alla bebistrådar.

Sen har jag utöver det gjort en konfa som heter Syskonskaran, där man kan följa upp bebisarna efter att de flyttats. Födelsedagstrådar skulle också kunna passa i syskonskaran, eftersom alla syskonen ju förstås fyller år samtidigt.

Men det roliga återstår. Dvs. att gå igenom alla presentationstrådar och bildtrådar och flytta på alla bebistrådar. Det blir kul! Haha..

teratos.r8or.se

Mymlan
0

#8 Avundas dig inte *Ler* men det blir nog bra till slut då allt är klart.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you