Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 477 ggr
cosmonita
0

Katt och råtta..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett möte mellan råttan Uffe och ett gäng kattungar. Kattungarna var jättenyfikna medan Uffe kunde klara sig utan…han kilade snabbt uppför min arm när jag sträckte fram handen till honom.

Grodan
0

uuusch, tänk om den får KATTPEST??? iiihhh

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

tisagirl
0

Mina bebisar och Skäggagamerna. Har inte tagit något kort på dom när dom träffas utanför buren men det kommer.

Kul när olika djur går ihop. =)

cosmonita
0

# 1 Det får vi verkligen hoppas att han inte får FörvånadFlört

# 2 Söta skäggisar!

Allamej
0

Bebishögen 2 veckor gamla

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
0

Lördagskväll med katter och råttor

Rådisarna är i sin dåvarande lekbur, för deras och Mimics skull. Det är Mimic under bordet.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nazlan
0

mna tre katter och råttor går ihop hur bra som helst utanför buren=) de går fram och pussar på varann ibland=)

maddemusen
0

Vilka fina bilder! superkul att se.

[cattebus]
0

Jätterart när olika djur möts! Själv är jag lite orolig över att mina bebisar ska möte en Rottweiler snart. Hon är så klart jordens underbaraste jycke, men jag är MYCKET tveksam till om hon gillar mina råttor…

Är det någon av er som har just Rottis med era Råttor? (Eller vattensköldpaddor förresten, men det känns inte lika pirrigt…!)

/Cattis

Tixy
0

#8, Det är ju ofta olika från hund till hund, men har själv en dobermann-blandistik på snart 5 år, och vi tog över henne våren -06, och nu i vintras så skaffade jag min första råtta, och tredje dagen så låg hunden i sängen i mitt rum när råttan sprang omkring, så tog jag upp henne, så la sig råttan intill henne, medans voffsingen tvättade henne.. Räcka ut tungan Sedan är dom båda väldigt snälla, då voffsingen fick agera kattmamma i somras också, fast det är ju lite läskigt när råttan ska börja klättra på henne, förstås. Glad

bRat-Bags
0

Mina råttor gillar bara varandra och skrämmer slag på kusinernas töntiga(hehe) yorkshireterriers :P Samson är ju iof nästan större… hehe.