Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 593 ggr
MangoMelon
0

Söta Amerikanare letar hem

Det finns fortfarande 4 killar ur Amerikanarkullen som letar eget, älskvärt hem.

• födelsedatum: 29.10.2009 

• Släta siamese seal points (eventuellt russianbluepoints också)  

• kullstorlek vid födsel: 14, vid avvänjning fortfarande 14 st 

• faderns namn, födelsedatum, vikt: Zaya's Mighty Blow, black eyed russian blue point siamese , 583 gram, 10.2.2009

• moderns namn, födelsedatum, vikt: Zaya's Precision Shot, 394 gram, 25.3.2009

• syfte med parningen: att föra vidare Shottens underbara temperament, hennes goda flockegenskaper samt för att påbörja min linje med svartögda siameser. 

Bebisarna är otroligt gosiga, jättenyfikna och har verkligen en extra turbomotor för de är snabba som attan! :p De är lite mindre till växten men det var jag medveten om redan den dagen då jag bestämde mig för att inte kulla, dock så är de riktigt trevligt byggda, har en underbar pussmage, och äter med enorm aptit. Jag är själv jättenöjd med hur de blivit trots att det var så stor kull. Härliga bebisar överlag, verkar som om de fått en stor del av mammas temperament ^^

• pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 300 kronor per bebis, samt 150 kronor för leverans till Sverige. Bebisarna är inte reggade i SRS, men det följer med en stamtavla med varje bebis så man har möjlighet att regga dem. 

• ort där råttan/råttorna finns: De finns i Karis, Finland men jag kommer till Stockholm 3.12, alltså på torsdag, kommer på Lucia-utställningen, och stannar i sverige till 9.12 iaf. Finns möjlighet att ungarna får stanna i Stockholm om man inte har möjlighet att hämta upp sin bebis under tiden jag är i sverige.

• telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) : jag kan nås på mobilen på +358445778285, per email lonigirl90@hotmail.com eller på pm här på rif. Jag berättar gärna mer!

Ni kan se bilder på ungarna i Amerikanartråden, det är de fyra rödögda som letar hem :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

MangoMelon
0

PUTT!

Fjanten
0

Jag hade stulit hela högen om jag hade haft plats för pojkar :P men det har jag inte i nuläget.

zickan
0

Bilder?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Mymlan
0

#3 Bilder står det ju att de kunde ses i Amerika tråden.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

MangoMelon
0

#3 Japp, det finns bilder i Amerikanar kulltråden. Tar miljoners evighet att ladda upp bilderna så om ni bara orkar gå och kolla i den andra :) Annars kan jag skicka på msn också, där tar det inte alls lika länge. Är du intresserad av en till zickan ? :D

HextremO
0

Om det inte är jag som fattat fel, Men står det inte i den andra tråden att det var 15 bebisar i kullen?

KexChoklad
0

hejj , finns det nåra bebisar kvar?

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!