Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1011 ggr
Ricko
0

Lek, Konstruktiv bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med konstruktiv kritik menar jag då att man ska skriva vad som är bra och vad som är mindre bra på bilden.

Person A lägger först ut en bild, personen efter (person B) skriver då lite konstruktiv kritik om bilden och sen lägger personen själv ut en ny bild.

* Var ärliga Glad
* Minst en råtta ska vara med på bilden

Man ska inte svara på alla som lagt upp en bild utan ENDAST den senaste

(PS: Snott leken från Kif x))

Jag börjar då Flört

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Regn
0

Haha, "minst en kanin ska vara med på bilden"Skrattande Jag tror det har blivit lite fel därFlört

Ricko
0

#1 Ja jag ändrade precis haha X)

Fatma
0

#0 Bakgrunden var fin till bilden och posen på råttan var fin :) dock kunde råttan ha varit lite mer i fokus delvis närmare ;)

Lägger ut en på dina råttor som jag har fotat, har ju inga egna råttor ;)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Ricko
0

#3 Oki doki, aww min lilla Nicole <3

Tyckte bilden var väldigt fin, Hmm finns inte så mycket att säga, kanske ha varit snyggt om man såg lite mer av kroppen :)

Lägger ut på snyggis råttans syster Nikki ;)

Ricko
0

*PUTT*

minflock
0

#4 Tyckte väldigt mycket om hur färgerna runt om matchade råttans färg! Dessutom har hon en speciell blick som är levande! Hade velat ha en lite annorlunda vinkel på bilden. Bakfoten ser väldigt roligt ut Flört

Lägger ut en bild på min Pegasus som får en jordgubbe. Omgjord i photoshop dock

VAASHii
0

Själva bilden var supersöt :)
Gillade dock inte färgerna alls samt de hårda kanterna på färgerna, på jordgubben :P

Här kommer min Max <3

Ricko
0

Jätte fin, men hade nog velat se lite mer av råttan och sen kunde det ha varit en annan vinkel, så rådisen var riktad mot mig lite mer.

Fatma
0

#8 bilden jag fotade ;)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

nagini
0

fina färger, men skulle velat ha fokusen på nosen istället för på ögat.

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

[FrejaGna]
0

Hm jag kan inte ge kritik haha xD Så jag säger bara att det var en snygg bild :P

Får bli denna för mig då :)

Linboll
0

Jag är oxå dålig på kritik, men #11, vill skriva att det var bra skärpa och ett helt underbart ögonblick där råttan fångar in morrhåren! Verkligen klick i rätt ögonblick! =)

Här kommer en bebisbild på Lin.

Hälsningar Anna med pälsklingar!

minflock
0

Superfin!!! Jag vill bara plocka ner henne i fickan och ta med henne hem på en gång Flört

Jag hade velat ha med bakdelen lite mer, annars var bilden supergullig!

Här kommer en bild på min Pumba i skogen. Var inte rädda för att skriva vad jag kunde gjort bättre! Det är så jag lär mig juh Skrattande

CamillaS
0

Jag tycker helheten i bilden är fin, men jag saknar lite mer kontrast i färgerna, dom ser så matta ut, och så gillar jag inte att råttan är centrerad, hade velat ha den mer till höger och mer luft åt vänster åt det håll råttan tittar.

En bild på gamla Nico
R.I.P