OT - Julhandlat , princip klar :D
Har julhandlat idag, var riktigt kul - Köpte till alla i familjen ( utan mamma då, eftersom hon har fått en ängel gjord i lera av mig )
Syster - Britney spears parfym
Systerson - Guitar hero DS
Pappa - en st 24 silver ring med graveringen ' Gubbe - Snorunge' Pappa har mycket stora händer så jag fick jaga ringar till honom… gick igenom 3 olika guld smeder :P fyfan >_< . Gubbe och snorunge är vad vi kallar varandra, Kallar alltid pappa för Gubbe och han mig för snorunge ^^
Kompis- en skapp kista fylld med 350 50 öringar x_x NÄSTAN klar med den men jag måste göra skatt kistan nu… fan svårt att hitta eller göra :P
Så vad har ni gjort / köpt till era vänner/familjer?
Vilka roliga presenter! :)
Till hela min familj har jag köpt biljetter för att se Parlamentet live, dom älskar det :D
Hm.. Och sen så blir det något japanskt till min bästis eftersom hon älskar Japan och allt som har med det o göra. Lite japanskt godis och nån skiva eller nåt kanske :D
Till min bror blir det snygga köksredskap typ gafflar och sånt, han är älskar inredning och snygga saker i huset och sånt :P (förstår mig inte på sånt hehe) Förra julen fick han en äkta Britney Spears autograf på en bild på henne, med ett certifikat att det var hennes autograf också, han blev så jäkla glad eftersom han älskar henne! :D Det här året är det dock Lady Gaga han älskar, så får se om jag hittar samma sak igen hehe :P
Till mamma vet jag inte riktigt än vad hon ska få, vi brukar ha som tradition att hon alltid får en bh av mig varje jul eftersom jag har bättre smak än henne :P
Det är väl typ det hittils :D