Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1182 ggr
Ruska
0

Ny sorts bur? Verkar bra!

Savic lyxbur Jag funderar på att köpa den här buren. Dörrarna öppnas upp helt framifrån för lättare åtkomlighet, den har "sprättskydd" för att minska nedskräpning och går att göra till en enda stor bur om man vill.

Priset är skyhögt, 329 euro. Det är ca 3443 svenska kr med gårdagens valutakurs . Med 5% rabatt (pga över viss köpesumma) blir det ca 3271 svenska kronor. Ingen frakt tillkommer (pga hög köpesumma).

När jag blir rik vill jag ha den, tror jag! :-)

Har justerat valutan då jag tog fel på euro och brittiska pund, sorry!Skäms

[MissDiss]
0

Den är snygg, det där "sprättskydden" tycker jag är en bra grej. Men jag är tveksam på den. Det är något som får mig att tycka den är konstig. Obestämd

Allamej
0

Nej det är euro

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

fiffiluren
0

den här har varit upp i en diskussion för ett tag sen, och det var mycket bra om den (förutom priset då). Men jag vet inte vars den tråden är, det kan vara en burtipstråd eller nåt…

KickanW
0

*väntar på att Terato ska lägga sig i*

;)

Ruska
0

Har justerat från pund till euro!

Terato
0

Jag får hem den när som helst! :) Borde förresten redan ha fått den! :/

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Ruska
0

Va?! Vad kul, Terato! Du tror på den, alltså? Oh, berätta allt när du har hämtat och monterat och installerat råttisarna och allt det där!

[FrejaGna]
0

Följer allt man ser på bilden med? Vore ju fantastiskt isåfall, jag har inte lyckats hitta dom där runda plasthusen man kan sätta i taket nånstans :(

Terato
0

Här är tråden:

Savic Royal Suite Double 95

Tillbehören medföljer inte. Enbart hyllplanen. Men det är lätt att beställa dom där grejerna via Nobby, bara, som för övrigt är leverantör av Savics grejer. Gillar Savic jättemycket, faktiskt och har många grejer från dem. Har specialbeställt buren från PWSS.

Det enda lite negativa med buren, som jag kom fram till rätt sent, är galleravståndet. Det är på 15 mm så det är lite stort för bebisar. Men, men, man kan inte få allt, tydligen!

Klart det blir bilder när jag har fått hem den! :)

teratos.r8or.se

Allamej
0

Terato, jag sätter in mina bebispojkar i en furet tower när det är dags att lämna mamma och inte en av dom har övervägt att rymma :) Och galleravståndet på din och min är nog hugget som stucket

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nicciz
0

#8 Hagsätra zoo ;P

[FrejaGna]
0

Och jag sätter till och med in mina honbebisar i min furet tower, alltså ännu mindre bebisar :P Ingen har rymt :)

[MissDiss]
0

#8 Finns på djurmagazinet också. :)

Ruska
0

Vad kostar den i Sverige? Jag såg att Zooimporten tar 5.999 kr och PWSS 4.195. Fler priser? ¨

Tyvärr har zooplus.com slutat sälja den (affären i det allra första inlägget häruppe) så den går inte att importera därifrån längre. Dock har jag hittat den för 3600 svenska kronor MED frakt på Berriewoodwholesale . Lite förstås beroende på hur valutakursen står. Jag har iaf tingat en nu! :-)

Terato
0

#10 Det lät ju betryggande i alla fall! Nicciz hade sina 5-6 veckors i en bur med 13 i galleravstånd och det var ju inga problem. Men jag vet liksom inte hur 15mm ser ut. Hoppas det går bra iaf! :)

#14 Lyckost! Skulle inte förvåna mig om du får din bur före mig! :(

teratos.r8or.se

Ruska
0

#15: Hehe, den kommer inte förrän i januari. Priset blev 3100 sv kronor, dom beräknade frakten dyrare än vad den är.

Terato
0

Ja, men som sagt, du får den säkert tidigare än mig i alla fall! Jag får väl min i.. April säkert.. Skrikandes

teratos.r8or.se

MangoMelon
0

#17 jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men varför dröjer det så länge då? du har ju beställt den för länge sen eller har jag missat nåt viktigt? :p

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Terato
0

Ja, du.. Jag vet faktiskt inte riktigt. Först tog det evighheter för dem att kolla upp med leverantören. Sen när det var spikat så verkar grossisten ta tid på sig. Jag vet faktiskt inte alls vad som tar sån tid. Har inte betalat något ännu..

Funderar på om jag ska köpa den där buren på berriedwoodsale ändå. Gör inte så mkt om jag har en till. Men jag börjar tro att jag inte kommer att få min bur..

teratos.r8or.se