Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 414 ggr
Nicciz
0

Fredagstrams *ot kanske :P*

Näe min hjärna har laddat ur för idag nu tänker jag mobba znickarn och tramsa trådar ett tag :P

Vad gör ni andra :P

nagini
0

tonårskärleksproblem :P
börjar bli kär i mitt ex igen och jag vill inte >.<

annars så kollar jag väl på massa olika internet sidor (typ bdb och facebook)
och msnar

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

zickan
0

fredags trams på en lördag?.. hummm ;-)… *asg* me kan knicciz mobba tillbaka :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nicciz
0

#1 Ajdå du får leta nytt ex på bdb ;P

Nicciz
0

Heeheee *oops* Tänkte skriva lördag först men tyckte det måste va fredag för det gått så fort annars *lol

Nicciz
0

Tur du znickrar ihop det åt mig ;P

zickan
0

asg.. du får fnula och kniccza tilbaka tiden lite kniccizen ;-D

och du kallar mig gammal.. asg… dement nicciz som inte ens kan dagen.. som nu är söndag om man ska va beswisser ;-D… hihi

chade
0

jag sitter här och gör ingenting. Min kusin är här på besök från stockholm och hon har somnat i min säng :( hahah

Små stjärnor lyser också i mörkret.

mikeiko
0

Jag brukar vara uppe så här dags eftersom jag jobbar kvällar :) Jag sitter och knåpar på en önskelista till julen, slökollar på nån dålig film, och försöker bestämma mig om jag är sugen på chips eller inte o.O

zickan
0

ohh ge mig chips :-D…

min brukare snarkar gutt på jobbet. jag borde egentligen sova, ska fixa frukost kl 9 och ut med hunden innan dess. men behöver lite data tid om jag ska klara jobba.. haha.. jobbar från i går kl 16 tills på måndag kl 16 får jag åka hem :-D

mikeiko
0

din brukare? o.O

Vad jobbar du med zickan?

Och förresten, jag funtar på att köpa en till hona av dig nu…eftersom det blev så fel med siamesen från MangoMelon (hon sa svartögd men det blev rödögd, och ja, inte det jag tänkt mig alls, eller det vi kommit överens om tyvärr). Måste ju hitta en tjej till snabbt, och har kikat runt lite…

Nicciz
0

kniccizen ska zoooova nu

Natti alla :D

zickan
0

#10 finns bara en kvar nu som är obokad. förstår att du är besviken. själv blivit samma två gånger därifrån. men får se om det går som det ska nu.

brukare är en benämning på den person jag tar hand om. det är tystnadsplikt om nästan allt. därför säger man brukare. jag är personlig assistent :-).. skit bra för hon älskar djur. brukar ha med lite av varje hit

mikeiko
0

#12 Vilken är det som fortfarande är obokad? Hörde från Sorkland precis så jag ska kolla vad hon har för små troll också.

Ahaa, då fattar jag. Och då fattar jag dina arbetstider också! :)