Någon som har syskon till Vanilj här? :)
Hejsan! Tänkte kolla om det är någon här på Rif som har syskon till VaniljNypon, då jag inte har någon aning om någonting angående syskonen, förutom att några av dem dog av någon bakterie.
Soda's VaniljNypon kommer för det första från JaneDoe, Josefin, han själv är Himalayan, och är född den 8/8-09. Hans mamma heter Zickan's Money Talks och pappan heter Gizmo.
Om du har ett syskon till honom, så berätta gärna vad han/hon har för färg, teckning, öron, päls och så klart hur han/hon är i sättet! :)
Släng gärna upp bilder på dem också! :D
Det här är Soda's VaniljNypon, som nu kallas bara Vanilj eller "Vannelin".
Han är en Himalayan, slät, toppörad (ev. dumbobärare)
Han är den underbaraste råtta jag någonsin mött. Han är jätte snäll mot nya medlemmar i flocken, han är väldigt nyfiken av sig, och älskar att krypa ner i tröjan och mysa. Han är väldigt pussig av sig, så stoppar man in fingrarna i buren så kommer han och pussar på en, och han brukar pussas på läpparna, näsan, kinderna och lite överallt. :)
(Inte världens bästa bild, men det kommer fler / bättre)
Aw vilka sötisar! :D
Tack Zickan! :D
Alla var jätte fina, men pappan där såg ut som en riktig goshög! :)
#4 Kom och träffa Vanilj! 
Här finns en syster och en halvsyster och snart även en halvbror och nån mer släkting fast inte ifrån hellokitty som morfar är ifrån
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#6 Några bilder? :)
Kan lägga upp senare. Sitter och äter på jobbet just nu. Men har min dator med mig. Se om jag hinner plocka upp och skicka över. Har massa foton på din tjejs mamma och syskon samt halvsyskon osv
Min tjej ? :P Har ingen tjej :P
Men lägg gärna upp bilder om du hinner :)
ASG.. Nu e jag igång igen och virrar
Haha, gör inget Zickan ;)