Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1027 ggr
[Rottfinalina]
0

Buffy och Mixa :D !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I Söndags fick jag hem mina två bäbisar! Mixa (den bruna) och Buffy (den grå vita)

Buffy är ett riktigt matvrak och älskar att ligga innanför tröjan och sova :P när hon sovit är det dags för lite utforskning, då skuttar hon upp på axeln och huvudet. Just nu ligger pluttan och gosar vid min armsöppning.

Såfort lilla Buffy hör matte äta skuttar hon som en tok runt i buren och ett huvud dyker upp vid öppningen. Snacka vilken ögonkontakt hon har med en när hon står där och glor :P så sjukt söt.

[Rottfinalina]
0

Är det någon som vet vilken teckning Buffy har?

[Rottfinalina]
0

Här har vi då lilla Mixa :) hon är betydligt mindre än Buffy är men jag jobbar på det.

Mixa är helt underbar, hon kan bara sova sova och sova särskillt när hon är innanför tröjan där det är varmt :) annars så skuttar hon galet runt och ska busa med Buffy.

När jag köpte Mixa på zoo affären så var jag ganska säker på att hon var en dumbo råtta men har dock börjat tvivla. Är det någon som vet om hon är toppörad eller dumbo? :)

[Rottfinalina]
0

Lilla Mixa igen :D <3

Allamej
0

Buffy är blue hooded och Mixa är dumbo :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Rottfinalina]
0

Okej tack så mycket :D

artdesiu
0

Vilka sötnosar, har också en liten blue hooded :)

[lucke]
0

Å, vad söt Mixa var, ser nästan ut som en mus på första bilden.

[Rottfinalina]
0

Mawh tack! Jooo visst gör hon (: jag föll för henne direkt :P tyvärr så är hon en riktig bajs/kissare när man tar upp henne. Men det har blivit bättre! :D Hah de fick smaka lite köttbulle imorse ^^ snacka om att smaska.

[lucke]
0

Det blir bättre, har också haft en riktig kiss-maja, men hon är numera den mest tama…

KanDee
0

Åh vilket charmtroll!

Fjanten
0

sötnosar Kyss