Hämta råttor i finland??
Jag skulle hade åkt över och hämtat vampyrkullen från MangoMelon. Men jag har fått förhinder och kan inte åka iväg från familjen just nu.
Så nu undrar jag om det finns nån som kan tänka sej att ta en kryssning över för att hämta hem dom till den här sidan havet?? Gärna så snart som möjligt!!
Känner ni för en tripp dit så hör av er till Cessi (MangoMelon).

Skulle inte Sorkland åka över? *förvirrad*
Skulle inte Sorkland åka över? *förvirrad*
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

kan bara hålla med om förvirringen…..

Jo jag vet att det va tänkt att Sorkland ska åka.. Men vet oxå att hon inte vill åka själv. Vilket jag kan förstå.
Så jag tänkte om det kanske va nån annan som ville åka.
Inte så förvirrat. Bara en undran.

Som sagt jag kan åka bara jag blir snor å host fri, men om sagt jag vill inte åka själv. E inte så kul att sitta å prata me sig själv i flera timmar 
Jag lyckades aldrig pricka in någon dag som sorkis kunde när jag kunde så jag hoppar resan för tillfället. men har fått hem mina snart som jag ska ha på annat håll. Får ta min party resa lite senare istället. ingen som verkar ha varken tid eller råd när jag har det.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har ev. en kontakt som kan åka och hämta. Ska snacka med Cessi om det så återkommer jag :)

jag skulle som sgat vilja åka med o hämta! men tror inte jag orkar det just nu… har fått svårt o sitta utan o få ont… :/

#7 Hur har det gått? *nyfiken*
Själv är mitt problem att åka att jag först inte kan sova över natt då jag har många djur här hemma som inte klarar sig själva så länge och sedan har jag för tillfället 3 hundar jag inte hittar någon (några) hundvakt(er) till. Jag måste ha 3-4 djurvakter för att det ska fungera att någon annan gör mitt jobb jag gör varje dag, haha! En för smådjuren och katterna här hemma och en för varje hund. Åtminstonne 2 hundvakter då det är svårt att ta hand om alla tre sammtidigt när man inte känner dom fullt.
Annars skulle jag mer än gärna åka! Resa till finland. Få en personligare kontakt med mangomelon och se finlandsuppfödning på nära håll. Se alla syskonen, det finns mycket som lockar!
Vad söta ni är som alla vill ställa upp! <3
Och eloize, jag skulle inte ens låta dig komma över , inte nu med annat som är såå mycket viktigare! <3 sköt om dig :)
Som det ser ut nu så kommer det ordna upp sig , som sagt åker Sorkis över men hon tvekar lite över att åka ensam . Men bebbarna kommer komma över så fort som möjligt , ni ska inte behöva vänta länge till ! :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#10 haha men hämta bebisar är ju viktigt det också ju! men du har nog rätt, den resan är det sista jag behöver/klarar just nu!
åååh snart kommer den lilla tösen!!!!
tack tjejen, sköt om dej du med!

Hur har det gått!? Vem åker över o hämtar bebisarna!??

De skulle vara jag som åkt över, hade hittat en vän som ville följa med. Men för min överlevnad har jag tackat ja till jobb i 3 veckor from idag då de e min enda inkomst. Så en resa den närmsta tiden e inget jag kan ta på mig.
*skit*

Hmm #7 Hur gick det med din vän?
Jag bara spånar men i detta inlägg? Kan vampyrkullen tas med samtidigt om det inte löser sig på något annat sätt?
Tyvärr funkade inte det med min kontakt heller.. :(
Varför inte ta allt på en gång. Cessi ska ju på lucia utställningen. Bestämt sedan länge. Enklast om hon tar med allt. Även om man nu inte får ta mer än 5 st djur per person. Så känner hon ju en som jobbat på båten och kan få låna dennes hytt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.