Krambjörnar vill hem till dig!
Födda den 19/9-09, blev 14 stycken i kullen och alla överlevde. Dock råkade ena systern ut för en olycka i sitt nya hem och fick avlivas tråkigt nog. Reggas i SRS.
Mamma: Hearts grown cold
s/ba db
Född: 190209
regnr: 128/09
Pappa: Kiwava
fawn hooded dumbo
Född: 160908
regnr: 758/08
Honorna ska inte gå i avel ifrån denna kullen, men att invänta på att hanarna är felfria efter ett år passerat så går detta diskuteras med mig.
Love-a-lot Bear och Wish Bear är två riktigt busiga och äventyrliga tjejer som man kan trötta ut med agility och maraton i köket. Båda tjejerna är agouti eubk dumbo och söker ett livslångt hem där de kan få springa av sig och sen få mysa innanför tröjan där de ligger och myyyser i flera timmar om de får. Helt underbara och har fint häng när de litar på en och är lite halvtrötta. Fantastiska tjejer!
Bedtime Bear, Grumpy Bear, Secret Bear, Champ Bear och Good Luck Bear är Agouti eubk dumbobärare utom Secret som är en dumbo. Dessa killar är riktiga små tuffingar och inte de keliga hanarna ännu, de är som sina systrar och ska ut på äventyr och springa maraton tills man är trött sen kan man ligga och sova hos matte/husse.
Dessa sötnosar är kvar efter att en som tingat fick problem med sin häst och en annan var oseriös samt en jag inte fått tag på. Jag önskar verkligen att dessa roliga sötnosarna kan få sig ett nytt hem hos någon som har ett genuint intresse. Just nu ligger tjejerna i mitt linne och myser för fullt. Bedårande är dom!
Är ni intresserade så tveka inte att höra av er till mig. Transport går alltid att lösa på ett eller annat vis.
Ni kan nå mig på 0700 431 974, tyvärr är jag svår att nå på mobilen men mejla helst då jag kollar mejlen väldigt ofta. hackerfreerats@live.se ni kan även skicka PM här på iFokus. Kan även gå in och kolla på min hemsida www.absinthrats.webs.com
Bedtime - hane