Hipphipphura Kajsa 2år idag
Jag flörtade med alla som kom på besök. Riktigt matvrak som kollade in vad alla kunde ha i händerna.
Lyckade flörta in sig massor hos mattes kompis. Och flyttade efter ett tag hem till deras familj. Fick lära känna nya burkompisar och fick ett par lugna bekanta.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Under mitt liv har jag haft två underbara kullar. Vapen och Old soda's. Har förutom detta refdan hunnit med att bli mormor och hela två fina kullar. Både döttrar ur vapen kullen.
Film bebbar hos absinthe och Pirater hos Zickan.
Jag är en riktigt go tant som klarat av det mesta. Nyligen åkte jag på lite öroninflamation på äldre dar. Kom snabbt till veterinären och fick ite medicin i 2 veckor. Inget jag direkt gillade men var snäll och tog den med lite hjälp av Ullis.
Nu är jag ännu sned men mår jätte bra. Tyvärr kommer jag snart förlora min sköna huvudkudde och tant kompis till en juvertumör :-(

Grattis Grattis! 

#7 både mina gamla flickor :-).. Geten är ingen ungdom heller längre. Missade att komma på besök i dag och säga grattis till henne. Men får göra en minimini smörgås tårta till henne ;-). dt vet jag att hon älskar.

Grattis Toppen Kajsa!!
Aw, fin hon är, grattis!

Grattis säger Sorkis å Piråttorna. Särskilt Gulp "Malva" säger grattis till sin mor å Yllis säger grattis till sin mormor.

Grattis grattis! =)
Grattis :D Min Rockey blev 2år igår :P

Grattulerar :D