Hunden är rädd
Ja nu behöver man ju inte oroa sig för att hunden ska göra nånting mot råttorna :P ibland är hon lite nyfiken på vad dom är för nåt men nu vägrar hon att ens kolla på buren :P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Min ena hund är rädd för mina råttor,dom har bitit henne så många ggr i läpparna och i huvudet, t om i tungan när hon stuckit in huvudet i nån bur och velat pussa och slicka på dom
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
haha stackarn :) mina har inte bitit henne ännu bara den ena som skulle in i nosen å göra rent :P
Maybe it's not too late

brukar vara hundvakt till min mammas hund ibland, och ha den hemma hos pappa där jag har råttorna.
för nån månad sen bet min en råtta hunden pga att hunden var för närgången, efter det är hunden jätte rädd för den råttan xd som andra råttorna bryr hon sig inte om, det är bara den vita som bet henne som hon är rädd för :P
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
:phaha ond råtta vettu ;)
Maybe it's not too late
Min vovves valp Bamse, brukar vara här, men han har jakt instinkt i sig då han är jack russel / foxterrier / pudel och lhasa apso, (Någon av de två första som är jakt, minns dock inte vilken) så han gick fram och nosa på den största råttan, vilken är den mest kaxiga, så han stoppade in nosen och sen var det blod överallt, sedan dess gör han inte så mer :P
haha hundar är ju så godtrogna :P bara dom lär sig av sina misstag så
Maybe it's not too late
Haha, Bamse är inte den som gör det i första taget, men det där räckte :P
Nja… Mammas hund drar sig inte för att sätta tänderna i råttan. Vilket jag inte förstår riktigt. För han är snäll mot alla andra djur men just råttor alltså. Han tror säkerligen det är pipleksaker eller något :/
Våran hund(en dalmatiner) är också rädd för råttorna. I början var han ganska framfusig, men sen körde Ronja ut armarna genom gallret och klämde på hans näsa så nu är han försiktigare :)
#8 råttor påminner ju faktist lite om pipleksaker men inge kul när sånt händer :S därför jag inte låter hunden vara alltför nära råttorna, hon är ju ganska hårdhänt mot katten
Maybe it's not too late
#9 haha dom är allt tuffa.
Hade en hund på besök som var tok kär i råttorna men så fort han kom nära så körde fanny(råttan) ut armarna och boxade till honom på nosen men han gav sig inte på en bra stund :P
Maybe it's not too late