Natt & Kvällstråden #1
Visst finns det vel folk som är uppe typ halva natten? eller hela? :P
Så härmar mif och skapar en sådan här tråd här också. :)
Prata på, allt mellan himmel och gjord, till vad dina råttor t.ex hittar på just nu eller du. ;)
Öppen mellan 22.30 och 06.30!
Åh! I like! Jag börjar ofta jobba när vanligt folk går hem från jobbet, så, jag är definitivt uppe nattetid :)
#1 Vad jobbar du med då? :)
*har precis ätit klart min middag, klockan är snart tre*
Brukar inte alltid äta tre på natten, men hade fått får mig att göra egna krutonger till min cesarsallad…och satan i gatan vad gott det blev! ^-^
Jobbar i videobutik, och då blir det ju rätt sena kvällar.
#3 he he
#4 Ok. :)
Jag sitter bara här just nu och irriterar mig till tusen på en liten skit fluga som surrar runt mitt huvud just nu. Har försöket smälla den flera gånger, men är nog för trött för att träffa rätt.. -.-'
Aahahaa men om den surrar så måste den vara rätt stor, ingen blomfluga liksom? Höj värmen på elementen så blir den slö!
…blir iofs nog du med så det är en jämn kamp! XD
nepp, ganska stor. Fast tror den har tröttnat på mig nu, för jag har inte hört den nu på ett bra tag. :P
he he tack för tipset. ;)
Min katt ligger i min famn just nu och håller typ på att trilla ner i golvet. :P
Fast känner att det inte skulle vara så skönt om hon skulle rätta till sig nu, då skulle jag bli en levande nåldyna! *Aj, Nu rätade hon på sig* Fast jag klarade mig undan hennes klor ganska bra :P
Typiskt! skulle inte skrivit nåt om flugan, för nu har den visst vaknat igen. -.-'
Haha…blir inte katten irriterad på flugan? Min pappas hund brukar bli helt tokig om det något som surrar runt…
Nje, för hon ligger i mitt knä under mitt skrivbord så flugan kommer inte åt att sätta sig på henne. ;)
*gäsp* Nu börjar jag bli trött. ^^
Vad gör du då?
Haha ok.
Meh, typ slökollar på dålig TV, röjer undan efter middagen.
Helt sjukt vad mycket dålig TV man ser när man är uppe nattetid!
He he går det ens nå bra på tv då? :P
Tänkte fråga vad dina råttor hittar på, men kom på att du inte har några?
Nej gud nej…tittade just på "Popular" på fyran…och nu "Robin Hood"…där ser ut att ha blivit klippta och stylade på typ Toni & Guy…haha inte så tidsenligt!
Nope, är djurlös nu! Det enda som man hittar här är nog lite dammråttor under soffan XD
Ska köpa av zickan och MangoMelon, så det dröjer väl en 5-6 veckor till minst antar jag.
Ok.
Ja, väntan känns så lång när man väntar på något som man verkligen vill ha nu på stört. ^^
Vet hur det känns att vänta på råttbebisar, man bli ju nästan tokig ha ha.. men den som väntar på något gott… väntar allltid för länge. :P
Ja verkligen! Loggar in här femtielva gånger om dagen bara för att stilla min råttabstinens XD Och typ…googlar råttbilder och tittar på massa söta råttor på YouTube.
Rätt ofta stöter man dock på helt hemska bilder och videos dock…
Hm…har du sett filmen Willard?
Ja, precis så brukade jag med göra, men nu har jag ett härligt gäng girls and boys här hemma, såjag behöver inte stilla någon råttabstinens. ^^
Nej, det har jag inte. :)
Nej nu ska jag sova, orkar inte hålla mig vaken längre.^^
Godnatt.
lyllo ^-^
Mmm, ja asså, jag vill egentligen inte rekommendera den, för den är liksom psykiskt jobbig att se om man gillar råttor… Men vissa bitar är hur söta som helst medan andra gör att man (i alla fall jag) bara grinar.
Filmen handlar om en man vars mamma dör, han hamnar i psykisk obalans och blir vänner med råttorna i källaren, som också blir hans armé. Han vill hämnas på sin chef och använder råttorna till detta.
Så….myyyycket råttor i den filmen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Willard_(2003_film
Men ja…mycket tårar också :/
nattinatti ^-^

Vad gör alla ikväll då? (Jag vet, åtta kanske inte räknas som kväll riktigt :P)

NU såg jag när den var öppen, sorry…

För mig är det absolut kväll. :-) För jag stiger alltid upp kl halv 7 på morgonen.
Ska sova senast kl 22.
Så vad hittar ni på nu alla som e uppe nu med mig
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Jag sitter och funderar på hur en mink/choklad färgad råtta kan ha blivit svart vid pälsbyte.. haha
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zickan du tänker för mycke
#24 Vilken hårfärg använde du? den är inte skadlig för råttan? *Skratt*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Inte min råtta. hade bokat en mink/choklad. men idag fick jag nya bilder på en silver svart. startade en tråd om det"kan färger mörkas".
käns lite oseriöst.

Är det meningen att man ska skriva här, nu när det är natt/kväll? :) (ursäkta annars)
#28 Jag tror det ;-).. fast det verkar inte vara så många vakna i natt

duktigt av mig att somna kl 9 igårkväll
vaknade nu vid fyra å kommer typ inte kunna somna om, heja! å alla verkar ha gått å lagt sig
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna