Råttor iFokus

Råttor

Etikettavel
Läst 1258 ggr
zickan
0

Intresse ( skåning+polack)

Nu är jag tillbaka till grund planen igen. Hade tänkt låna ut ghost till min kompis siames tjej. Men det verkar inte bli så då den tjejens uppfödare ber oss vänta lite till. Men hon är redan 11mån nästan och ghost flyttar till absinthe om en vecka.
Så nu är planen tillbaka till att para honom med karamel sutra som det var tänkt ifrån början.

Karamel sutra är en russian blue dumbobärare. Jätte go, extremt social. Bra vikt och härligt häng. Född hos absinthe.
Väldigt pussig och ska vara med över allt. Haft en kull innan och var en toppen mamma.

Bright ghost, svart ögd siames velveten. Inte så stor grabb. Men han är snäll och fungerar bra i min flock. Var lite strul i början när han kom. Gosar mer än gärna. Älskar att bada och bli ompysslad. Imp polen. En person har legat i rätt rejält och funnit ca 10 led på honom. Finns troligen mer. Än så länge verkar allt positivt.

Står redan 5 personer och väntar på ungar. Men nyfiken på om det är fler som är intresserade. Helst hem som endast sällskap. Kommer ske 4 kullar med dessa två bröder. 2 hos mig och 2 hos absinthe. För att utvärdera polackerna. Så bra kontakt med mig är viktigast. Skicka pm, mail: widerkrantz@hotmail.com. eller skriv i tråden.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Nu är den på g :-D.. Lyckad parning i söndags. LÄNK

Ladyinred
0

jag vill ha om det blir nåt kul o inte bara svart ;)

zickan
0

hehe jepps. Kan ta det på msn istället. Enklare att diskutera där :-D

Ladyinred
0

jo för där pratar ju alllldrig vi^^

zickan
0

haha.. nästan så det nästan kunde va sant denna vecka. shit vad jag har jobbat :-/.. varit på jobbet 85% av denna vecka.

Ladyinred
0

jo i och för sig. nu har vi legat lågt ett tag :) Jag får skjuts till dej på söndagen föresten..

Geten
0

Kan ev oxå va intresserad Flört

zickan
0

ah toppen. jag lägger en extra nyckel ute och berättar var på msn senare. Jag jobbar tills kl 16. om ni åker via västerås runt den tiden så kan jag haka på. annars hemma runt 18. Jobbar ju igen på måndagen. men det var ju bara dagtid så du över lever nog :-D.. sedan ledig.
Får se hur länge min arbetskamrat tänker vara borta pga dödsfallet i familjen. Om hon kommer tillbaka så har jag massa tid att ta ut.

zickan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bara någon dag kvar nu

elektra1
0

åhh vilken söt tjockis!  Jag är lite intresserad av en siames tjej om det blir någon sådan. :-)

Absinthe
0

Lär bli mesar i kullen, Karamels bror är siames.. =)

mikeiko
0

Naaaw!

Bebismage! Och förhoppningsvis blir i alla fall en min! <3

mikeiko
0

*kan inte sluta titta på mage-bilden* <3

hehe, ser lite ut som hon gör en hip hop pose, typ "yo yo muh nigguz!" XD

zickan
0

haha… hon är lite svår att hålla i. både stor och gele aktig. rinner igenom fingrarna

moody
0

Om det tittar ut små snygga mespojkar är jag intresserad :D