Burtillbehör säljes.
Hej. Jag har kommit fram till att jag inte kommer att skaffa råttor igen (eller iallafall på ett X antal år)
. Och säljer nu mina tillbehör som jag sparat om någon råtta skulle dyka upp. Det är 3 st tunnlar, en med kejdor som man med fördel kan hänga i taket, en med bara spännen som man kan fästa på sidan av buren och den sista är ett böjt rör utan någon fästanordning. Man kan även byta ut dom blåa om man vill att tex det böjda röret skall sitta fast. Det är även två hyllplan med tillhörande ramp och fästen, två st toaletter.
Jag säljer också mina två fina selar i färgerna lila och cerise rosa. Jag säljer allt för 250 kr eller högstbjudande. Allt är i mycket bra sick förutom lite gnagmärken på toaletterna och liten fläck på ena hyllan. Finns i Göteborg. PM:a mig vid intresse.
Kan du skicka mot fraktkostnad?
Mvh Nathalie
Sålt?
Ge mer än du förväntar dig att få.
#8 Sakerna finns kvar.
#7 jag vill helst slippa skicka det, men är du den enda som blir kvar som är intresserad, så kan jag kolla upp hur mycket det skulle kosta att skicka det.
#9: Låter rimligt :D Gör så du.
Mvh Nathalie
#10 Tack för att du förstår
.
Ska ner till gbg på onsdag..
# 12 OK. Det var en som PM:a mig och var gätte intresserad, men den personen har inte hört av sig igen. Än finns sakerna kvar och jag har inte lovat någon dom. Jag har ingen direkt brådska att bli av med dom, men vill ju att dom skall bli kuliga leksaker till några rådisarna. Men om det är flera som är intresserade så blir det väl budgivning.
hej!
Jag vill gärna köpa sakerna genast, betalar dom redan ikv!
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Oj glömde skriva, jag ger 300 för sakerna :)
Haha, kan man få mer så kan man.
Får tänka på det, det är ju lite slitage på grejerna.
ops. verkar som du fått en vinnare, tror det skulle varit mitt max ;)
Jag har fått ett bud på 320 kr.
350+frakt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag fick dem ^^
nice :-D.. du som jagat sånt så länge.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#21 ja verkligen ^^
Hur mkt vill du ha för de två hyllplanen? ;)
Hej. Sakerna är kvar, då det blev strul med betalningen. Jag säljer allt tillsamans, frakten inom sverige är 175 kr. Allt är packat och klart och jag har även packar med några träpinnar som är förborrade som man kan göra till en stege och en liten IKEA fångstnät. bud?
De blev visst mina tillslut iaf ^^
Trevligt att råttorna får något kul när matte bara nyser och inte orkar leka..