Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 185 ggr
rosapussbanan
0

ang. Råttkullen..

Hejsan. Idag har jag sett att det blev 2 flickor & 3 pojkar. Jag vet 2 stycken som kanske vill ha flickorna men det är inte så säkert så hör även av er om ni vill ha flickor.. Ni kan också mejla om ni vill veta mer. Te.x. vilken färg & så..

rosapussbanan
0

_Hejsan. Detta är en bild som liknar mamman ur kullen x´D Bilden är från Ratpower..   _http://www.ratpower.se/fakta/efter_kopet.jpg  Kyss  Cool   Räcka ut tungan__

Ninja
0

Är det inte din bild så var snäll och ta bort den eller länka till adressen där bilden finns. Tänk på copyright!

rosapussbanan
0

ahaa.. ^^ Får man inte göra så? Men. Hur tar jag bort den dåå? :S

Ninja
0

Nej enligt svensk lag är det stöld att använda andras bilder utan tillåtelse. Till vänster i ditt inlägg, under tiden där det står när ditt inlägg publicerades, står det "Hantera". Klicka där och välj "Redigera" så kan du göra ändringar i ditt inlägg. :)

rosapussbanan
0

Okej. Jag ska göra det. Men förlåt, Visste inte att man inte fick göra såå.. Hur länkar man till bilden? :)

Ninja
0

Du högerklickar på bilden och väljer egenskaper där du kopierar url-adressen, men skriv i inlägget vilken sida den kommer ifrån. Man måste veta varifrån den kommer, så att man vet vem som äger den. :)

rosapussbanan
0

Okej, Tack så mkt xD :)

Ninja
0

Jättebra!