Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 487 ggr
miracle
0

Råttungar i Småland/Öland!

Hej!

Jag har nu varit utan råttor en tid och börjar tycka det är trist. Är på jakt efter nya små fyrfotade kompisar. Men hittar inga råttungar inom rimligt avstånd från Öland. Finns det bara uppfödare i Sthlm-Gbgs-trakten? Skulle helst ta ungar från en uppfödare istället för ifrån en djuraffär. Eller om någon har en kull som ni vill ska få ett bra hem.

Hör gärna av er! Flört Miracle!

Ninja
0

SRS-registrerade uppfödare finns mest på de platser du säger sthlm och gbg-trakten. Men bli inte avskräckt för avståndet! Dessa råttor är oftast värda resan och det extra besväret. 
Hobbyuppfödare och liknande finns lite överallt, håll koll så kanske du hittar någon i närheten av dig. :)

Muszimba
0

Miracle.

Om du bestämmer dig för att köpa råtta från Sthlm/Gbg, så finns det ju busslinjen  Silverlinjen att åka hela vägen till ett lågt pris.

miracle
0

Ja, den bussen känner jag till. Men har aldrig åkt den själv. Räcka ut tungan

Muszimba
0

Jag har åkt den bussen flera gånger Sthlm-Färjestaden/Borgholm då jag har släkt där nere.  Kan rekomendera att åka den.

rosapussbanan
0

Hejjsan. Jag har råttungar till salu! En kull på 5 stycken. Jag bor i jönköping. Är det för långt!?!?

miracle
0

De är tyvärr lite för långt. Men tack för att du hörde av dig. Hoppas de hittar bra hem till dem. Miracle