Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1574 ggr
nagini
0

saknar sötisarna :(

aawe :(

var råttvakt till 3 av Absinthes råttor.. jättemysiga var de!
hade dom bara hos mig i 6 timmar, nu har dom åkt hem å jag saknar dom :( haha jätte underbara var dom!

två av dom låg å ploppade med ögonen bara man pratade med dom, helt underbara!!! <3

jag vill oxå ha en siames (Skynda på med din kull Cessi!! :D)

åså vill jag ha en burmes och en fawn/Amber(alla säger olika, vet inte vad som gäller) :( jättefina!!!

Tänkte jag kunde lägga upp lite bilder på dom här sen, om jag får för Linda :)

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Terato
0

Jag har ju Kickans hanar här hemma nu.

Är så kär i Juni och Salve. Kommer att sakna dem också..

Fast å andra sidan saknar jag mina tjejer som sjutton nu med. De bor hos syrran för tillfället.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

zickan
0

Fast det var bara en av dom som var absinthe.. du kanske får chansen att se siamesen och burmesen igen när de ska hem hit ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Var det dom ovan som ploppade med ögonen ? :-D

nagini
0

jepp, det var burmesen och siamesen som ploppade för fullt :)

Absinthe
0

Haha, jag som importerade burmesen och siamesen, Zickan dom bor hos på heltid, haha kanske kan säga att jag har helgvårdnad om dem nu tills de åker hem till zickan igen Flört 
Kiwa är fawn.. dvs han har rubinögon och inte röda ögon som amber/silverfawn har. ^^,

Och ett STORT TACK till Geten och Nagini som hjälpt till att jag kunde få hem Kiwa för utvärdering nu, det var ganska akut och är tacksam för att jag får hem honom igen. Plus polackerna då, men de var egentligen inte akut som med Kiwa. =)

För mig får du gärna lägga ut bilder. =)

Absinthe
0

Jag ska för övrigt ta och köra om 20 minuter för att hämta dem.. mitt i natten i hässleholm. (Inte det roligaste stället att vara på mitt i natten en fredagskväll, men va fasen) xD

nagini
0

lägger nog in lite bilder imorgon, men skulle jättegärna vilja veta hur man lägger in flera bilder i samma inlägg om någon kan förklara det?

Denna kommentar har tagits bort.
nagini
0

tänkte lägga upp lite bilder då :)

bättre sent än aldrig ^^

nagini
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bright ghost som tvättar sig :)

Bright ghost :)

Bright Ghost myser i mitt täcke :)

Bad Boy :)

Bad Boy <3

Kiwava :)

Kiwa smyger ^^

Kiwa <3 saknar dom :( sötaste råttorna!!

Tänkte att jag kunde klämma in en liten bild på min Sire Of The Treasherous så Absinthe får se hur han ser ut nu för tiden :)

nagini
0

putt!

ingen som har nåt att säga om mina bilder? :(

zickan
0

haha inte sett tråden.. och absinthe kan glömma att hon äger dom :-P :-P.. mohahaha.. släpper aldrig de killarna ifrån mig. haha.. sjukt goa fast bad boy visade sig lite stress känslig när vi tränade på att resa tåg. men det har visst gått bra :-D

Absinthe
0

Se vad jag har missat.. =)
Ska inte sno polackerna Zickan, de är på kärlekssemester. Bad boy vart igelkotte här första dagen, men han har kommit väl till pass med resa och dofter nu så det är lugnt.

Haha Kiwa visar också igelkotteutstyrseln.. osäkerhetskostymen nummer ett! Fast nu är han slank, burrar knappt upp sig mera nu, vilket är såååå skönt! =) Min älskade Kiwa.

Åh vad kul att se Sire nu! ^^, Var ett tag sedan.. hans agoutifärg har också utvecklats och blivit mycket finare än när de var små.. =) Vad kul.. ^^,

zickan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha mmh.. :-P…

nagini
0

#14 haha underbar

tror det var han som låg konstigt å sov när jag vaktade dem.. fick panik å trodde han hade dött XD

zickan
0

jo han kan slappna av väldigt mycket. men ändå är han rätt stel till och från. får se hur det blir av det hela nu med ungarna.

Absinthe
0

Han vill ju inte ens nuppa! =P
Bad boy är gay.. =P

zickan
0

hahaskulle inte förvåna mig. redan provat här med honom och han var inte intresserad. sedan några få skutt men de vart inge  ändå.
brorsan gillade karamel andra dagen och de höll på väldigt mycket. hon har gått upp nu så det är på g nästa vecka :-D