Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1239 ggr
MalinMalin
0

Odd eyed kille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en liten söt odd eyed kille som är född i min senaste kull.

Och det ligger en hel del odd eyed i linjerna bakom dom.

Och visst får dom ett speciellt utseende?Tungan ute

Framifrån:

Ifrån Höger:

Ifrån vänster:

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Katrin82
0

Jaa, det ändrar hela utseendet!! Jätte fin kille alla fall!!

Thirre
0

Ta inte detta personligt.. Men jag tycker det ser ut som om råttan är sjuk och att det röda ögat är skadat. Jag har aldrig tidigare sett en sådan stor skillnad i färg på oddeyed vilket säkerligen influerar mitt intryck. Jag har haft en oddeyed men det mörkt, mörkt röda öga han hade såg man ingen större skillnad på mot det svarta mer än i vissa sken och på kort med blixt.

Han är ju dumbo med så det gör säkert sitt.. *skrattar* På det första kortet ser han.. efterblivet söt ut. Ett kort som är en självklar "keeper" då det visar tydligt skillnaden mellan ögonen och de slokande öronen.. Ja, dumbos kan verkligen se söta ut..

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

MalinMalin
0

Jo…man kan få det till hur man vill..men givetvis ser alltid ett rött öga större ut än ett svart.

Och sedan kisar han lite med det svarta på när jag fotar honom på den sidan,därför uppfattas det som mindre.

Men det var dumt av mig att tro att alla skulle fatta detTungan ute

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Katrin82
0

Tycker mig börja känna igen dina råttor, tror det är huvudformen. Men tycker han är lik min Nimo på huvud och öronformen :)

MalinMalin
0

Här kommer två sämre bilder åt dig…Där blir det kanske lättare för dig att seTungan ute

//Malin

www.r8ttor.se

Thirre
0

Men, men.. jag menade inte att råttan skulle vara sjuk utan att med min mycket lilla erfarenhet av oddisar kopplar hjärnan automatiskt till att det skulle vara något fel på råttan då jag inte har sett så stor skillnad innan.

Och första kortet är riktigt bra! Han ser så söt ut.. och speciell.

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

MangoMelon
0

Jättesöt kille :) Jag har aldrig sett en oddeyed "live" och det ger verkligen ett speciellt uttryck åt råttan! :)

Dina dumbon har verkligen jättestora öron och långt ner, dem är lätta att känna igen, precis som man kan se absintheråttor på deras lite spetsiga öron :D

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

MalinMalin
0

Här är en tjej i kullen med som är odd eyed som jag upptäckte nu.

Jag har inte pysslat så mkt med dessa när dom varit mindre då jag har dubbelsidig lunginflamation så vill jag inte på något sätt kunna utsätta dom små för massa bakterier.

//Malin

www.r8ttor.se

imilija
0

så fina! den lilla tjejen hade riktigt fräck teckning i ansiktet med :D

aldrig sett såna här råttor innan, väldigt fräckt! :)

SweGizmo
0

åh så sött:D

Min blogg: SweGizmo.se

HextremO
0

#9 Ooooh. I'm in love : )

Love-
0

naww de e ju den flicka du ska behållaockså :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

MalinMalin
0

Nya bilder

//Malin

www.r8ttor.se

OttoIsTheShit
0

den odd eye flickan, vad är det för teckning?:) riktigt fin

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3