OT Hur kan man va så dum?
Är riktigt arg just nu och kännde att jag va tvungen att skriva av mig lite.
Inatt har ett gäng killar slagitsönder fönsterrutan i porten så de är glas precis överallt i hela trapphuset. Hur sjutton ska jag kunna få ut min eurasierhanne på drygt 1 år?? Lilla valpen går väl bra honom kan jag ju bära. Är så arg nu så jag vet inte vad jag ska göra. Tänkte ringa hyresbolaget men dom öppnar ju inte förens om en timme. Så nu är jag arg på dom också.
Kul början på dagen =(
Nu har dom varit här och tagit bort de värsta men allt små pliter ligger kvar. Glaset utanför porten har dom inte tagit bort alls… Så fort man går ut fastnar de glas under skorna och i kläderna. Kul att sen ha glasspliter i hela lägenheten. Försöker bara hålla mig borta från allt här hemma för att inte sprida glas överallt. Dessutom behöver jag göra rent åt råttorna men vågar inte ta ut dom som de är nu. Känns som om vi har glas precis överallt.
Varför ska de va så svårt att göra nått ordentligt??

usch. Ja glas är svårt att få bort om man får in. Tråkigt att de inte kunde fixa det på en gång. Jag fick mitt balkongdörrs fönster inslaget förut. Jag hittade glas månader efteråt lite överallt i lägenheten, fast jag dammsög ofta och torkade golven :-(
Ja läskigt också så jag fick hära att de hade vart slagsmål å mordhot. Allt hände stax efter kl 12 inatt. Hade de inte varit för att vi har en liten valp hemma som vaknar tidigt hade jag lika gärna kunnat vara ute med hunden när de hände. Riktigt läskigt.
Jag är så irriterad över huvud taget på alla puckon som slänger eller slår sönder glas överallt. Dels för att jag själv ofta går barfota, och nu även pga min hund.
Man går in i sin lght tar med sig sopkvast och sopar undan glaset så hundarna ej trampar i det.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Mh.. hade liknande problem när jag bode i sthlm. då stängde dom av hissen för att fixa en sak mitt i morgon rusningen. så när man bor på 7 våningen var det att springa ned med hundvalpen första man vaknar. sedan upp igen och äta frukost sedan ned igen för att åka till jobbet.
Eller när min xs bil slogs in alla fönster rutorna på men INGET var stulet.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag förstår inte meningen med att slå sönder saker. Spelar ingen roll va de är för saker. Varför ha sönder andras grejer???
De värsta tycker jag är att de drabbade min hund. Jag sätter på mig ett par skor sen behöver jag inte bry mig mer. Men hunden har inga skor och även om dom nu har städat både ute och inne så ligger de fortfarande massa pytte små glasbitar kvar som stackars Hannibal kan trampa på. Tycker de är så elakt… vad har Hannibal gjort killarna som slog sönder rutan?? Ja de kan man ju fråga sig.
Är så arg på folk som inte vet vad respekt är…
Lite trösst (Även om de är lite elakt att glädjas över de) är att en av killarna som slog sönder rutan fick glas i ögat. Han vart inte skadad av de men hoppas att han tänker sig för nästa gång.
Mh är ju så. Tänk på alla busskurer runt om i sthlm som slagits sönder. Den i haninge var trasig var och varannan vecka. Bussen stannar mitt i allt glas så jag bar alltid min hund in på den. Värsta var att de tröttnade på att städa upp så det fick ligga i flera veckor. tänk alla småbarn som går på vid den bussen. är ju en förskola mitt emot.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Ja busskurer är nog värst drabbade. Är dom inte i glas så hittar dom andra sätt att sabba dom på.