Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
Ninja
0

Råttor på natten

Har nån här varit vaken på natten nån gång och busat med råttorna? Det är verkligen full fart på dom den här tiden på dygnet! Jag tycker de är pigga och glada annars, men på natten blir det verkligen skillnad! Det märks framför allt att man har tre unga råttor i buren, de äldre gör inte så mycket väsen av sig så länge de instängda. Men snart ska jag släppa ut monstren.. Skrattande

Nåt jag tipsar alla att prova på nån gång, för det är verkligen kul att se vilken förändring det blir!

Brutalteddy
0

Jag har faktiskt inte varit vaken på natten och sett hur dom är. Men nog har jag hört dom, usch vilket liv dom för på nätterna. :P

zimzon
0

Ja, de är helt galna på nätterna. Det är så roligt att busa med dem då för de är så fulla av energi. :)

Brutalteddy
0

Ja, det är riktigt roligt när dom är på bushumör. Men det är mina ungdomar jämt tycker jag. Hehe, dom älskar att jaga saker. Skoj att jaga en strumpa och brotta ner den sen. Måste bara se till att den är tillräckligt död innan man springer vidare. Aaaww, så sött.

dreamiz
0

Har inte varit vaken på natten o busat med dom men sent på kvällen. Det märks att de blir piggare på kvällen även om det inte är så sent.

ratpower_92
0

har aldrig varit vaken på natten men har hört vilket bus det är i dom och det kan vara ganska jobbigt ibland.

Brutalteddy
0

Nu har jag faktiskt varit vaken hela natten, har inte kunnat sova inatt. Så jag har lekt med mina busbröder hela natten i princip. Och ja, dom är liiite mer aktiva nattetid haha, kan man lugnt säga. :) Lite kul!

etteko
0

Jag brukar inte leka med mina på natten även om jag är vaken för de ligger och sover då. Ibland kliver de upp för att dricka vatten annars sover de. Det är ganska skönt för då slipper man höra en massa bus och skutt när man själv ska sova :)

Brutalteddy
0

du har det bra du etteko. som får sova i lugn och ro :)

Ninja
0

Haha jag har aldrig störts av att råttorna för oljud på nätterna.. Jag sover bättre när jag hör alla ljud de har för sig! För några år sen var det värre, då hade jag en gallergnagare..

bRat-Bags
0

Vi leker nästan jämt morgon och kväll, leker vi inte så myser vi eller har upptäcktsfärd. Brukar vanligtvis ha ute dem på dan också fast är lite begränsat över helgerna då min bror och hans fru ofta bor här då hon är extremt råtträdd. Olika tider passar olika för olika bebbar, brukar låta dem alltid komma ut om de själva vill och jag hinner… vilket har resulterat i en eller två missade bussar, men vad gör man när de ligger på bröstet och snusar så sött när man smeker dem över pannan och de bara är såååå söta.. :D