Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 615 ggr
CamillaS
0

I Miss you...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var vi med Nico till veterinären. Hans kropp orkade inte mer…
Han var bakbenssvag med en tumör på ena bakbenet  och dålig andning så idag bestämde vi oss för att killen skulle få somna in. :'(
Jag hade en han flock på fyra hanar en efter en gick dom ifrån mig, men Nico har levt allra längst utav dom han blev hela 2 år och 9 månader och 2 veckor.. Men idag beslöt vi oss för att det var dags för honom att få komma tillbaka till sina kompisar i himlen.
Nico var en väldigt speciell råtta, visade verkligen vad han ville och var envis och kämpade på ända in till slutet.. Hos veterinären så så hade han promt bestämt sig att han skulle komma ur transportburen själv.. beslutet kändes extra jobbigt eftersom han fortfarande var pigg med gnistan i ögonen, men det var tyvärr hans kropp som sa ifrån.Gråter

Kommer verkligen att sakna dig älskling.. sov så gott och hälsa Hippa, Musse och Callisto från mig..
Älskar dig!

http://www.youtube.com/watch?v=KtSwYE2_heE

CamillaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saknar dig!Gråter

hus-musen
0

naw… beklagar sorgen..

Qui dormit, non peccat

CamillaS
0

Tack.. :'(

Ricko
0

Aww… Beklagar.. Började grina när jag såg videon..

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

MangoMelon
0

Beklagar din sorg, jag hoppas att Nico leker med sina kompisar och får träffa min Edward i himlen…

Började också gråta när jag kollade på videon..

Styrkekramar.

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

cosmonita
0
[MissDiss]
0

Sitter med tårar som rinner nerför min kind när jag skriver, beklagar verkligen sorgen, vet hur det känns att förlora någon så nära.

Tröstkramar <3

Geten
0

Beklagar sorgen! Gråter *tröskram*

CamillaS
0

#4 Tack, ja, det gör jag med..
#5 Tackar, ja det gör han säkert.  Mm den blev fin :')
#6 Tack.
#7 Tack, ja det är riktigt jobbigt…