Söker kontakt med Nihm's
Asså jag måste vara den mest blåsta människan som finns när jag inte kan söka på google.
Och jag måste missat nåt för jag finner inte någonstans om vem som ligger bakom Nihm's uppfödning eller hur man kommer i kontakt med denna personen. Och ingen online som jag kan fråga heller på min msn.
Någon som vill skicka ett PM till mig med kontaktuppgifter. Jag är inte säker på att uppfödningen fortfarande finns, men det är nåt jag måste fråga denna personen. ^^,
Föder de upp hundar? det fann jag på google.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Nej, det är såklart råttor.. ^^,

Vart i sverige finns människan, vet du det?? om det nu är i sverige..
Det finns inte så mycket information om just denna uppfödare. Jag fick fram att de har fött upp siameser och att de har samarbetat med Showtime här i Finland för några år sedan.
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Jag vet ingenting om denna personen, mer än att jag har för mig att det är en svensk uppfödare på siameser.
Jag har en råtta i en stamtavla som heter Nihm's April och jag måste fråga lite stamtavlegrejs till den här personen.. =)

Hennes uppfödarnamn fanns en kort tid, tror inte att hon är reggad längre eller varit det på ett tag. Tog några kullar med siameser, fanns i Göteborgsområdet. Tror inte hon bor i Sverige längre, hon flyttade för att studera.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Jo jag vet att hon inte bor i Sverige längre, men tänkte kolla om någon fortfarande kunde ha kontakt med henne då jag gärna vill fråga lite om släkten på hennes råttor. =)
Hennes zoon står att hon bor troligtvis i slovakien nu men hon har inte varit inloggad där på nåt år nu. =/