Min råtta är en tjuv
Nej, nu snodde hon hundens gosedjur i sängen också! Herregud, en riktig liten mästartjuv det här, tror jag.. ^_^

haha hur får hon med sig allt?vad sött;D..

Hehe, ja de är lite tjuvaktiga. :) Mina råttor brukar också sno en hel del saker. Kläder, schema, pennor, suddgummin, papper osv. :)
#2, jadu, hon släpar med dom och vägrar ge sig.. :P
#3, det känns bra att man inte är ensam om det ;P
Jag hade en hona som gömde allt möjligt i olika förråd när hon var ute. Hon älskade att samla på sig saker och gömma under vårt täcke i sängen. Hundmat, tuggben osv. Jättetrevligt när man skulle sova sen :P
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/
#5, Haha, det känner man igen, även om det faktiskt är hunden som är boven när det gäller tuggben i sängen.. :P

Min ena råtthona försöker alltid dra med sig mina kläder - dom jag har på mig alltså. Vi brukar ha dragkamp och än så länge har jag vunnit…Hon bryr sig överhuvudtaget inte om lösa klädtrasor som jag erbjuder i utbyte, utan det är bara mina kläder som är av intresse.
Min första råtta Ivan var inte direkt en tjuv, han hjälpte mig istället att städa under sängen. Varje gång han var ute (vilket var rätt ofta, han hade lärt sig att öppna buren själv) var han inne en sväng under sängen och bar med sig det han hittade ut till mig. Jättebra när man tappat halsband, etc. under sängen. En gång hade jag tappat en Fazer-mint under sängen, så då kan ni tänka er hur glad han blev! ; )
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

Haha så är mina råttor också , dom har tagit pincetter , papper, allt. En gång tog även Daimii ett oöppnad cigarett paket som låg på fönster brädan när hon var mindre, det såg otroligt roligt ut med tanke på att hon inte bar så mycket större än själva paketet , hon hoppade fram med det och när jag tog det och la tillbaka det var hon på den igen , sen så tar dom gärna och lägger under en kudde så en gång hittade jag en hel del i deras tjuvgömma :D
har också varit med om det. men jag började städa mer och plocka ut sånt som jag inte behövde.